Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rätt bultmönster!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rätt bultmönster!?

    Beställde fälgar till min Punto igår med bultmönster 4x100 men det är 4x98 orginal, gör det något? Killen på gummihuset sa att det skulle funka ändå, men man blir ju lite osäker om det är bra för bilen och fälgarna!

  • #2
    Re: Rätt bultmönster!?

    Originally posted by Italiano Lover
    Beställde fälgar till min Punto igår med bultmönster 4x100 men det är 4x98 orginal, gör det något? Killen på gummihuset sa att det skulle funka ändå, men man blir ju lite osäker om det är bra för bilen och fälgarna!
    Bultar med flytande kona är vad du behöver! Sök på flytande kona så poppar massa trådar upp!

    EDIT: Har hamnat lite fel tråden handlar ändå inte om coupen?
    Kör tyskt, drömmer om italienskt

    Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

    Comment


    • #3
      Tack!

      Edit: Nej sorry det har du alldeles rätt i

      Comment


      • #4
        Originally posted by Italiano Lover
        Tack!

        Edit: Nej sorry det har du alldeles rätt i
        Så lite så! Du bor väldigt nära mig, vi ses ute på gatorna! Bor i Rågsved
        Kör tyskt, drömmer om italienskt

        Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

        Comment


        • #5
          Originally posted by 84jr0
          Så lite så! Du bor väldigt nära mig, vi ses ute på gatorna! Bor i Rågsved
          Aha kul, ja vi lär ju ses i sommar ! Brukar du åka till "Automobil classic car show" i Rosenlunds slåttsträdgård? Brukar va en del fina italienare! Vet du nån annan italiens bilträff nära Stockholm i sommar?

          Comment


          • #6
            Originally posted by Italiano Lover
            Aha kul, ja vi lär ju ses i sommar ! Brukar du åka till "Automobil classic car show" i Rosenlunds slåttsträdgård? Brukar va en del fina italienare! Vet du nån annan italiens bilträff nära Stockholm i sommar?
            Nej aldrig varit där och ärligt talat första gången jag hör om det! 1:a maj är det Skokloster som gäller! Har aldrig haft tillfälle att åka dit upp men ska försöka nu i år!
            Kör tyskt, drömmer om italienskt

            Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

            Comment


            • #7
              Originally posted by 84jr0
              Nej aldrig varit där och ärligt talat första gången jag hör om det! 1:a maj är det Skokloster som gäller! Har aldrig haft tillfälle att åka dit upp men ska försöka nu i år!
              Ja det kanske vore nåt, har aldrig varit där!

              Comment


              • #8
                Jo

                Originally posted by Italiano Lover
                Aha kul, ja vi lär ju ses i sommar ! Brukar du åka till "Automobil classic car show" i Rosenlunds slåttsträdgård? Brukar va en del fina italienare! Vet du nån annan italiens bilträff nära Stockholm i sommar?
                Det är väl Rosersberg du menar? Brukar själv vara där..Hade min italienare inne på området i höstas, då det var senast. Annars tycker jag att du/ni skall ta er till Skokloster, det är ju trots allt bra nära för er som bor i Stockholm! Samt att det inte är så länge dit!! (Hoppas på mycket Fiat iår!)

                /H

                Comment


                • #9
                  1 maj i år är en söndag perfekt tillfälle att åka upp till Skokloster jag hoppas bara på fint väder! Vad jag förstått så ska man upp tidigt, vilken tid börjar alla samlas? Hur länge håller man på?
                  Kör tyskt, drömmer om italienskt

                  Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                  Comment


                  • #10
                    ja

                    vi har ju träffats några o kört karavan dit från ekolskrog e18 mellan Sthlm-Enköpng det skulle man väl kunna göra i år igen om intresse finns? o det gör det väl!

                    Annars så är det väl bara att dyka upp där under förmiddagen, sen så brkar man väl bli kvar där till 2 -3 på em, gäller mig i alla fall...

                    /H

                    Comment


                    • #11
                      Re: ja

                      Originally posted by Henrik
                      vi har ju träffats några o kört karavan dit från ekolskrog e18 mellan Sthlm-Enköpng det skulle man väl kunna göra i år igen om intresse finns? o det gör det väl!

                      Annars så är det väl bara att dyka upp där under förmiddagen, sen så brkar man väl bli kvar där till 2 -3 på em, gäller mig i alla fall...

                      /H
                      Då startar vi upp en tråd under Träffar och bestämmer nån tid om ca 2 veckor eller nått!
                      Kör tyskt, drömmer om italienskt

                      Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                      Comment


                      • #12
                        Re: Jo

                        Originally posted by Henrik
                        Det är väl Rosersberg du menar? Brukar själv vara där..Hade min italienare inne på området i höstas, då det var senast. Annars tycker jag att du/ni skall ta er till Skokloster, det är ju trots allt bra nära för er som bor i Stockholm! Samt att det inte är så länge dit!! (Hoppas på mycket Fiat iår!)

                        /H
                        Ja det är var ju Rosersberg jag menade....vet e fasen va jag fick Rosenlund ifrån ? Men det brukar va ganska nice där faktiskt! Jag lär ju komma till skokloster 1 maj i alla fall......ses där!

                        Comment


                        • #13
                          Re: Re: Rätt bultmönster!?

                          Originally posted by 84jr0
                          Bultar med flytande kona är vad du behöver! Sök på flytande kona så poppar massa trådar upp!

                          EDIT: Har hamnat lite fel tråden handlar ändå inte om coupen?
                          Som sagt: "lite fel"... bara ett påpekande ;-)
                          PM kanske skulle vara på sin plats? =)

                          Comment

                          Working...
                          X