Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sviestad i Linköping bankörning + licenskkurs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    haha, japp, till synes onödigt kanske, men lite mindre oljestänk på den numera kanske
    Kul att se att du är igång och gasar igen!
    Fiat Punto GT - Turbo for fun

    Comment


    • #17
      Originally posted by TurboB
      Nu är det dags att plocka ihop och åka hem. Vänsterdäcket fram har tagit ganska mycket stryk.... vänster bak också en del. Man får väl överväga att skifta runt däcken.

      Det är mest bilder på en gul Coupe och det är inte mitt fel eftersom jag är ensam.

      PS, Freddan, jag tvättade bilen igår. Jag vet att det var onödigt men jag gjorde det ändå...
      Tyckte väl att den såg fin och ren ut.
      Några incidenter under dagen?
      Fiat Coupé 20v Turbo Plus -99
      Min projekttråd - 19T
      Min Youtube kanal
      >>>HK listan - missa inte den!!<<<
      Min Challenge bil: Alfa Romeo 75 TS Pista edition, #36

      Comment


      • #18
        Nej det gick bra. Bettan fick jobba ordentligt. Min kompis fick varken sin GTV-84 eller Coupe klar så både han och hans flickvän fick köra min. Tyvärr var C-klassen upptagen av licenskursen jag körde A-klass och dom andra delade på B-klass och lugna timmen. Med tre förare fick bilen bara vila korta stunder. Tur att man har italiensk kvalitetsbil!
        Attached Files
        Coupe 20VT -96 gröna glassätarbilen snart till salu, Ritmo 105TC finbil, Marea 20v bruksbil, Uno Turbo -88 rejsbil, Coupe 16VT -94 röd trackday cruiser, Lanca Delta Integrale -91, Coupe 20VT -97 multifärgad clownbil, Uno Turbo -89 bliviande originalbil, X1/9 -79 projekt, 3 Alfa 155 Q4, Lanica Flavia Coupe -63.

        Comment


        • #19
          Oops! Körriktningen är alltså åt andra hållet. Men inga avåkningar som orsakade stop. Det var nästan helt incidentfritt.
          Attached Files
          Coupe 20VT -96 gröna glassätarbilen snart till salu, Ritmo 105TC finbil, Marea 20v bruksbil, Uno Turbo -88 rejsbil, Coupe 16VT -94 röd trackday cruiser, Lanca Delta Integrale -91, Coupe 20VT -97 multifärgad clownbil, Uno Turbo -89 bliviande originalbil, X1/9 -79 projekt, 3 Alfa 155 Q4, Lanica Flavia Coupe -63.

          Comment


          • #20
            Originally posted by TurboB
            Nej det gick bra. Bettan fick jobba ordentligt. Min kompis fick varken sin GTV-84 eller Coupe klar så både han och hans flickvän fick köra min. Tyvärr var C-klassen upptagen av licenskursen jag körde A-klass och dom andra delade på B-klass och lugna timmen. Med tre förare fick bilen bara vila korta stunder. Tur att man har italiensk kvalitetsbil!
            Yvonne och jag tackar för en toppendag på Sviestad! Trötta och solbrända men nöjda. TurboB har slitit hund i veckan som varit och gjort ett gott jobb med Fian. Den håller.

            Vi klämde även in ett pass gocart på innerplan Pelle Rålin visade ännu en gång var skåpet ska stå (och hur idealspåret ska ritas) och vi fick alla tre se oss smiskade på stjärten med som minst ca +3s... Blir träning i Västberga banne mig!

            Körde min egen Cuppe på Sviestad förra året i september och GTV:n i Skåne senast - saknade GTV:n måste jag nog ändå tillstå. Riktigt bra tryck i gulan men jag tror jag hade kunnat uträtta mer i GTV:n. Få se om jag får ihop grejorna till Kinnekulle.
            Fiat Coupé 2.0 16V -95 / Alfetta GTV 2000 -85

            Comment

            Working...
            X