Announcement

Collapse
No announcement yet.

S: Coupe 16vt delar

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • S: Coupe 16vt delar

    Hej

    Jag har till att börja med lite delar över (mera kommer när jag är klar med reservdelsbilen).

    Diverse delar:
    -------------------------------------
    Framskärmar v+h

    Kofångare fram (ev såld)

    Frontkorg (rambalkarna framtill i ett paket), se bild!

    Bärarm höger bak (köpt från bilskrot inkl nav/skiva)

    Dörrar (kompletta med ruta etc, inga lås)

    Bakkofångare

    Skuff inredning

    Baklucka med HÅL för shogun vinge

    Tom kaross inkl ramben, inpassat med ej svetsat, papper finns. 1995 16vt plus. INGEN rost däremot LITE småbulor. Blå metallic. Perfekt för nån som ska rost/krock renovera sin bil lr. Banracing objekt. Rullar...Men tom, utan elsystem/inredning etc. Rutorna sitter i. Se bilderna längre ner på sidan!

    ---------------------------------------------------------------------------------

    Är det någonting som någon behöver så fråga. Dock är motorpaketet inte till salu, inte bromsar/fjäderben/elsystem + inredning heller.

    Plåtdelarna är i fint skick såklart och absolut ingen rost. Delar bytes gärna mot ändkåpan till växellådan (16vt) med motorfästet i eller en oljekylare med slangar eller generator etc.

    Finns utanför västerås. Delar kan levereras inom västmanland enligt överrenskommelse på arbetstid.

    Hälsningar Peter (0730-498944)
    Last edited by creepypeter; 19 July 2008, 12:50.
    Ha de!

  • #2
    Du har PM
    Fiat Coupe 16VT Plus -95 Blitz Blue metallic

    Comment


    • #3
      Lite bilder!

      Tjena!

      Här kommer lite bilder!



      Bilen v-sida



      Bilen h-sida



      Bilens tanklock (utan låscylinder)



      Ramben (delen bortkapad v-sida finns. Spikraka + rostfria.



      Kofångare (en spekulant! Väntar på pm-svar)



      Kofångaren ena sidan



      Kofångaren andra sidan
      Ha de!

      Comment


      • #4
        Höger fram innerskärm av intresse
        Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
        S/y Mascot
        S/y Rebell
        20vT
        Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
        Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

        Comment


        • #5
          Tjena

          Sorry, höger innerskärm helt spräckt sen bilen vart krockad. V-sida sitter på min LE numera. KANSKE har en isåfall lägger jag upp en bild på den. Måste kolla ute i förrådet.

          Hälsningar Peter
          Ha de!

          Comment


          • #6
            Re: Tjena

            Originally posted by creepypeter
            Sorry, höger innerskärm helt spräckt sen bilen vart krockad. V-sida sitter på min LE numera. KANSKE har en isåfall lägger jag upp en bild på den. Måste kolla ute i förrådet.

            Hälsningar Peter
            Bump
            Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
            S/y Mascot
            S/y Rebell
            20vT
            Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
            Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

            Comment

            Working...
            X