HALLÅ IGEN E DET NÅN SOM VET VAD EN 20V COUPE LIGGER I FÖRSÄKRING? HISKLIGT DYR FÖRMODAR JAG. -
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Coupe FÖrsÅkring?
Collapse
X
-
Re: yes
Originally posted by Chilly
jo den e svin dyr...
har min på farsan och får ändå punga ut ca 7000
skulle den stått på mig så skulle de bli ca 25000 (83:a)
TACK FÖR DET SNABBA SVARET!lagge
Comment
-
Re: Re: yes
Originally posted by lagge
OJOJOJ! DET VAR LITE I SAFTIGASTE LAGET,FÅR KANSKE TITTA LITE NÄRMARE PÅ BARCHETTAN.
TACK FÖR DET SNABBA SVARET!
Ursäkta Lagge! Men kan du sluta att använda versaler när du skriver, lättare att läsa då. (alltså: skippa caps lock)
Comment
-
håller med hilding...
jag (pappa) betalar 4800 med rätt högsjälvrisk
på en 16vt -95 coupe
i en stad med 35 000 invånare...
men de hade vart värt att betala 7000 också...
du kommer inte ångra dig om du köper en coupe...
Comment
-
Originally posted by Pizze
Jag ger 16500:- helåret, men man har ju aldrig pärlan påställd längre än ett halvår i vilket fall..men visst är det dyrt
FÅR TACKA FÖR ERA SNABBA SVAR SOM RÖR FRÅGAN !
MVH LAGGElagge
Comment
-
Lägg ner ALLA STORA BOKSTÄVER!!
Comment
-
hehe, vaknade visst på den sidan igår
(annat är det idag; Daniel - människo-älskaren ;P)Last edited by Hilding; 11 March 2005, 15:37.
Comment
-
men man behöver inte vara allt för
nyvaken för att tycka att STORA
BOKSTÄVER är lite irriterande....
Comment
-
hoppas att vi kan hålla oss till tråden....
jag e 28 bor i stockholm o betalar mellan 15-18000.- om året för en 16vt... så billigt e det inte.
det har mycket med klassningen av bilen (8-26-35) som e rätt hög, dock skiljer det mycket verkar det som så det lönar sig att ringa runt o fråga alla bolag.
Comment
-
Har Länsförsäkringar, betalar ~10k/år (då ståendes på min mor, 45år & helt skadefri, bor i lite småstad)
Tips är att ringa till en försäkringsmäklare som tar fram billigaste bolaget för just din bil & dig!
Comment
-
Har haft fiatförsäkring (www.fiatforsakring.nu) fram tills nu, då LF gått och blivit billigare. Tror de skulle ha drygt 9kkr, och då är det ändå mitt i Uppsala.. rätt ok tycker jag.snälla ta bort mitt konto....
Comment
-
Betalar ungefär 9.500 kr/år för 20v turbo hos länsförsäkringar. Står på mig och boende mitt i stada Uppsala. Verkar vara ett ganska bra pris då om man ser vad ni andra betalar? Tycker det är dyrt ändå och har funderat på att byta bolag men då är det väl inte ens värt och leta, man kommer väl inte ner så mkt mer...På sommaren rattas det åter en härlig liten Fiat! :-) Barchettan den lilla oranga pärlan:
http://www.garaget.org/?car=63213
Comment
Comment