Announcement
Collapse
No announcement yet.
CAR Mantorp 4/9
Collapse
X
-
-
Ja jag tänkte det var roligare att se när Fredrik kör om än tvärtom..
Det nya klippet var kul! Fiat Power..!
Fler bilder:
http://www.alfaromeo.org/index.taf?_...reNoCache=5008Last edited by per; 6 September 2010, 22:34.
Comment
-
Killen med 164an var en kul prick. Det snackades om honom efter första passet (vissa tyckte han inte hade kontroll på körningen) så när jag såg han i backspegeln på andra passet så släppte jag förbi honom och tog rygg. Jag har aldrig sett någon sladda så friskt med en 164:a förut. Mycket underhållande
Comment
-
Låter inte som en Sport, alla Sport hade tyginredning och väldigt få hade taklucka. Har du träinredning eller svart strukturerad?Originally posted by Zetta
[B]Man kan säga att 155an är en udda fågel full skininredning maxutrustad från fabrik ac tacklucka och diverse lyx ;-)
en annan stor fördel med Widebody modellerna är den snabba styrväxeln. Inte alls lika vevig som innan.
/Mats Strandberg
Alfa Romeo GTV -77 (Tävlingsbil)
Alfa Romeo 75 Turbo -87
Alfa Romeo 155 V6 Sport -96
Alfa Romeo 164 3.0 Super 24V -94
Comment
-
Några varv med Antes kamera/stativ i min bil, ganska fria varv (pass 5 tror jag):
Edit:
http://www.youtube.com/watch?v=MLwtL2D1UI0
Ny rulle uppladdad!
Last edited by per; 9 September 2010, 22:26.
Comment
-
It's art mate!
Ärligt talat kan det blivit nåt knas igår kväll, det var sent..
Får kolla det.
Comment
-
Comment
-
Najs. Vad har du för kamera?Originally posted by Freddan72
En liten filmsnutt från mig:
http://www.youtube.com/watch?v=1FtJQ4Ppaf0
Är det nån slags fps-konvertering gjord på filmen? Den rycker lite...
/Mr Aldrig-nöjd/Mats Strandberg
Alfa Romeo GTV -77 (Tävlingsbil)
Alfa Romeo 75 Turbo -87
Alfa Romeo 155 V6 Sport -96
Alfa Romeo 164 3.0 Super 24V -94
Comment
-
Jag använder iMovie och la till övergångar och text. Jag har ingen aning om iMovie har lite hyss för sig och gör så att filmen blir ryckigOriginally posted by MaZ
Najs. Vad har du för kamera?
Är det nån slags fps-konvertering gjord på filmen? Den rycker lite...
/Mr Aldrig-nöjd
Kameran är en vanlig Canon Ixus 100IS.
Comment
-
Hehe kunde inte se det men det känns ju alltid värre i bilen.Originally posted by Ante
Nu blev det ju bättre kvalitet! Sladden jag fick vid 5:42 kändes som det var ett jättesläpp när man satt i bilen, ser ju något mindre dramtiskt ut utifrån.....
Tyckte det var kul med den lilla sladden man fick varje gång man växlade till trean i samma böj..
Annars syns det ju vem det är som får kämpa för att hålla samma tempo..
(jag).
Lite oroligt blev det vid 8.42, en Alfisti som hade dålig koll bakåt.Last edited by per; 11 September 2010, 18:13.
Comment
-
Det står till och med sport i reg beviset :-) så då lär det ju va en sådan ? fullskin inredning och träpanel i lyxplast !Originally posted by MaZ
Låter inte som en Sport, alla Sport hade tyginredning och väldigt få hade taklucka. Har du träinredning eller svart strukturerad?
en annan stor fördel med Widebody modellerna är den snabba styrväxeln. Inte alls lika vevig som innan.
bilen är nu på vägarna avgassytemet har nu snyggats till och fått
en ny slutdämpare. Vxl-fästett på plats !Mvh Zetta ITALIEN BERONDE
Fiat Coupe 20v turbo +
Fiat Coupe 20v turbo löwenhart /////SAKNAD !
Comment
-
Jepp, definitivt klass A nästa gång!
Comment
-
Comment

Comment