Announcement

Collapse
No announcement yet.

Presentation

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Presentation

    Hej

    Eftersom jag inte hittade någon presentations tråd för nya användare så får jag ta och presentera mig här i off-topic delen

    Jag heter christopher, bor i sthlm, solna. Är 21år gammal.
    Jobbar som nät / it-tekniker på ett litet företag i bromma.
    Har ca 5 veckor kvar på prövotiden i skrivande stund.
    Jag har länge varit ett volvo "freak" och kommer nog alltid ha volvo i hjärtat. Men jag har på senare tid fått upp ögona mer för fiat coupe turbo Sedan någon vecka tillbaks har jag suttit och läst en jäkla massa här på forumet så nu tänkte jag att det var dags å kanske regga sig.

    Jag äger en 245 turbo intercooler sedan lite över ett år tillbaks, vilket är min första bil... Men nu börjar det bli dags att byta till något nyare med bättre komfort och väghållning. istället för att lägga pengarna på "skit" :P Jag har sneglat på 850 t5or men dom känns bara söndermeckade och sönderkörda. Men varför köpa en stor familjebil när man kan få en fiat coupe för samma peng? som desutom går bättre.

    Det var nog allt för mig denna gång

    Edit: nu råka jag klicka på post, så jag fortsätter skriva..det kommer mer!

    Edit: finns det några andra medlemmar som bor i solna?
    Last edited by Christopher; 14 October 2006, 15:20.

  • #2
    Hallo! Trevligt när folk inte är blyga bakom skärmen men du missade denna tråd http://sfk.ibk.se/forum/showthread.p...=hur+ser+ni+ut

    Jag har hobby garage i Solna men bor i Rågsved!

    MVH
    Almir
    Kör tyskt, drömmer om italienskt

    Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

    Comment


    • #3
      Originally posted by 84jr0
      Hallo! Trevligt när folk inte är blyga bakom skärmen men du missade denna tråd http://sfk.ibk.se/forum/showthread.p...=hur+ser+ni+ut

      Jag har hobby garage i Solna men bor i Rågsved!

      MVH
      Almir
      Ajdå.. den där tråden missa jag visst.

      Har du ditt garage i närheten av Råsundavägen 19 ? tycker att jag känner igen någon bild jag såg därifrån

      Comment


      • #4
        Originally posted by Christopher
        Ajdå.. den där tråden missa jag visst.

        Har du ditt garage i närheten av Råsundavägen 19 ? tycker att jag känner igen någon bild jag såg därifrån

        Ingen aning vad gatan heter men ligger mitt emot Bilia mot Hagalund i bostadsområdet där.
        Kör tyskt, drömmer om italienskt

        Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

        Comment


        • #5
          Originally posted by 84jr0
          Ingen aning vad gatan heter men ligger mitt emot Bilia mot Hagalund i bostadsområdet där.
          Japp det är där. Jag bor själv i hagalund så

          Comment


          • #6
            Originally posted by Christopher
            Japp det är där. Jag bor själv i hagalund så
            Då kan du ha sett min coupe rulla runt där
            Kör tyskt, drömmer om italienskt

            Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

            Comment


            • #7
              Originally posted by 84jr0
              Då kan du ha sett min coupe rulla runt där
              Jag tror tyvär inte att jag har gjort det

              Den enda coupen jag har tagit en närmare titt på var den svarta som var på blocket nyligen som fanns i stockholm, sundbyberg. kommer inte ihåg vad killen heter här på forumet. Synd att det börjar dra sig mot vintern nu också, annars kanske man skulle kunna titta förbi om ni hade något möte eller rejsa någon stanns för att se och höra på lite coupes

              Comment


              • #8
                Originally posted by Christopher
                Jag tror tyvär inte att jag har gjort det

                Den enda coupen jag har tagit en närmare titt på var den svarta som var på blocket nyligen som fanns i stockholm, sundbyberg. kommer inte ihåg vad killen heter här på forumet. Synd att det börjar dra sig mot vintern nu också, annars kanske man skulle kunna titta förbi om ni hade något möte eller rejsa någon stanns för att se och höra på lite coupes
                Visst fanns det en svart i vintras parkerad där i bostadsområdet men har inte sett den till våren. Sen hade ju killen som har rekondfirman där en 20v (turbolös) till salu ett tag.

                Snart är det april igen då ställer vi på och åker ut till Skokloster den 1 maj som vanligt
                Kör tyskt, drömmer om italienskt

                Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                Comment

                Working...
                X