Läste test mellan olika småbilar !
Det som slog mig var, som tidigare konstaterats med nya GA att !
Fiaten har minst utrustning, inte ens stolsvärme !
Kostar extra !
Men kan utrustas mycket bra om man pröjsar extra !
Ändå kostar den 99000:- i basutförande !
Förr har man alltid fått "det där lilla extra" på Fiat
Nuförtiden e ALLA synliga fördelar borta !
Man får väl nöja sig med att FIAT fått bukt med rostskyddet nu ! BRA !
Samt att statistiken på begagnade Fiat är i topp, speciellt i Tyska Pannenstatistik, i topp 12 av 15 års tester.. o TüV
Annars har Bravo/Brava fått medel eller bättre här hemma, kul !
I samma tidning
aj fan ,, jag höll Tyska listan uppockner !, se
Japanische Autos am zuverlässigsten !
Unglaublicher Erfolg für die japanische Automobilindustrie: Die aktuelle ADAC "AutoMarxX" Pannenstatistik weist 7 japanische Autohersteller an der Spitze der Zuverlässigkeitsstatistik.
Mazda führt vor Toyota und Honda, danach folgen Hyundai ex aequo mit Nissan und Mitsubishi. Erst auf Platz 7 der erste deutsche Hersteller, Opel. Auf den weiteren Plätzen finden sich Volvo, Smart, Ford, Citroen, Mercedes, Seat, Audi, BMW, Peugeot, Renault, Skoda, VW und als Schlusslicht Fiat.
Det som slog mig var, som tidigare konstaterats med nya GA att !
Fiaten har minst utrustning, inte ens stolsvärme !
Kostar extra !
Men kan utrustas mycket bra om man pröjsar extra !
Ändå kostar den 99000:- i basutförande !
Förr har man alltid fått "det där lilla extra" på Fiat
Nuförtiden e ALLA synliga fördelar borta !
Man får väl nöja sig med att FIAT fått bukt med rostskyddet nu ! BRA !
Samt att statistiken på begagnade Fiat är i topp, speciellt i Tyska Pannenstatistik, i topp 12 av 15 års tester.. o TüV
Annars har Bravo/Brava fått medel eller bättre här hemma, kul !
I samma tidning
aj fan ,, jag höll Tyska listan uppockner !, se
Japanische Autos am zuverlässigsten !
Unglaublicher Erfolg für die japanische Automobilindustrie: Die aktuelle ADAC "AutoMarxX" Pannenstatistik weist 7 japanische Autohersteller an der Spitze der Zuverlässigkeitsstatistik.
Mazda führt vor Toyota und Honda, danach folgen Hyundai ex aequo mit Nissan und Mitsubishi. Erst auf Platz 7 der erste deutsche Hersteller, Opel. Auf den weiteren Plätzen finden sich Volvo, Smart, Ford, Citroen, Mercedes, Seat, Audi, BMW, Peugeot, Renault, Skoda, VW und als Schlusslicht Fiat.
Comment