Announcement

Collapse
No announcement yet.

Snälla X1/9-ägare i Skåne

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Snälla X1/9-ägare i Skåne

Finns det någon x1/9 ägare i nordvästra skåne som skulle kunna låta mig få klämma och känna på en x1/9. Bara för att få konstatera att det är en sån jag skall ha.
    Tips om bilar till salu tas också glatt emot.
    Anders
    Last edited by SkäggÅke; 17 June 2006, 11:43.

Jag bor ju inte i närheten av skåne så det passar väl inget vidare men gå in på www.x19.nu (Svenska x1/9-klubben) och fråga på deras forum.
    Chansen att en x1/9-ägare från din närregion skulle läsa tråden är mycket större där ;-)
    JAG ÄR FIAT FAN, VA FAN ÄR DU?

Min X1/9-sida

Skaffa Firefox nu!

Comment

Ändrar rubriken så fångar den förmodligen uppmärksamheten bättre på x1/9 ägare.
      Kör tyskt, drömmer om italienskt

Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

Comment

Fixat
        Har fått torrköra ett X nu :ska ha en själv

Comment

Va !? Fixa ett X o torrköra henne , nä skulle inte tro det va .

Nää skojar bara lite , lägger nån upp en straff måste man ju bara sparka in den hehe

Comment

ha ha, skrek hon?
            Fiat uno 355hk på 1.3 liter
            X1/9
            www.kallebacksmotor.se

Comment

ett tips bara: räkna med klödd=) du kommer hela tiden få saker som behövs fixas, men det kompenseras ju upp av körglädjen och charmen med att ha en bil som x1/9. Dessutom är faktiskt delar förvånansvärt billiga. Ok, inte alltid men vanliga slitdelar som tex bromsskivor.

Se bara till att få en i toppskick. Köp definitvt inte ett exemplar med rost undertill m.m. Visst, är det lite ytligt vid dörren lr så, men mer än så hade jag inte accepterat. Lite rost är det ju på nästan alla gamla bilar. Dem rostar ju som du vet duktigt snabbt. Jag hade nog faktiskt helst valt ett exemplar som blviit nylackad samt rostskyddsbehandlad. Då lär iaf rosten ha svårare att sätta sig.

Jag har börjat fundera lite på att sälja min, men jag är inte säker. Kanske kan va roligt att ha kvar en så unik bil så länge man kan och har tid till att ta hand om den. Jag bor ju i skåne, så det är ju nära iaf=)
              http://www.garaget.org/?car=23742

Comment

Har köpt en.
                Fick börja med att byta kamrem, skulle vara bytt }
                Tror att ni tolkade torrköra x:et lite annorlunda än jag menade,
                men kul tolkning var det iallafall.

Comment

nice! vad fick du ge? lägg gärna upp bild på den sen om du orkar. Gratulerar till köpet=) du kommer få en speciell kärlek till bilen som man inte får till vanliga bilar. Jag har fortfarande svårt att inte vända mig om och kolla på bilen efter att jag går ifrån den och ändå har jag ägt den i snart ett halvår.
                  http://www.garaget.org/?car=23742

Comment

Jag köpte Helges gamla bil av Roland Eriksson.
                    45000:-
                    Så är den också förskonad från rost / något modifierad.

Comment

Working...
                    X