Hej, var och kollade på sjalvplock.se finns där en tipo med snygga stötfångare, nerlackade både fram och bak, med stylingnät till. Kolla in sidan och ring och hör om de är kvar, ni som är intresserade.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Tipo delar att plocka av bil själv!
Collapse
X
-
Re: Tipo delar att plocka av bil själv!
Originally posted by Freddan_BA
Hej, var och kollade på sjalvplock.se finns där en tipo med snygga stötfångare, nerlackade både fram och bak, med stylingnät till. Kolla in sidan och ring och hör om de är kvar, ni som är intresserade.
http://www.sjalvplock.com/Dynapic/sj...ck/260626b.JPG
Detta är min gamla som är inne på skrotenKör tyskt, drömmer om italienskt
Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar
-
yes, fan ja misstänkte det, men att den blir ställd som att plocka delar av själv är ju ett fynd menar jag. Hoppas delarna är kvar för ev. entuiaster.Kör tyskt, drömmer om italienskt
Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar
Comment
-
haha, inte mycket entusiasm där inteMen det är bra, då vet folk i varje fall så slipper man åka och titta.
Kör tyskt, drömmer om italienskt
Comment
-
Originally posted by TobbeC
Jag kommer aldrig att sälja en bil till digKlarade inte av att köra slut på Tipon den rullade glatt hela vägen till skroten
EDIT: Jag är mycket mera snällare mot coupén, behandlar den som en kvinna. Men ibland måste kvinnor få känna på hårdkörningKör tyskt, drömmer om italienskt
Comment
Comment