If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Nice! Det är inte svårt att hitta entusiaster till 125 har jag märkt! Alla som vet vad det är är entusiaster.
Lattjo att den bilen har samma buckla/skada som pappas första 125 Berlina, fast på hö skärm..
Jag var nere på en marknad i falkenberg för 2 helger sedan.Där låg det några kartonger carello framlampor till vad jag tror är Fiat 125.Om det är intressant så hojta till så kan jag förmedla telnr. / mats
Mats Nilsson
Gud hörde min bön!!!! det står en Fiat Ritmo utanför!!!! (Ur Tv-serien Sally)
I nuläget fattas ingenting och tidigare i tråden står det om hur svårt det är att hitta exakt rätt lysen.. Men jag har nu ett komplett set nya. Men tack ändå!
Nya skyltar, mest för att kunna ha en liten "italiensk" skylt fram om man vill.. Den stora (utan EU-märke!) är mest original iofs så det blir väl den fram. Originalskylten är i gott skick men importören slarvade i vanlig ordning och satte den lite snett.
Projekt: försöker hitta nya bromsslangar till behållarna. Var i helsike hittar man textilomspunna slangar? Hydroscand hade en men den var för stor och för soppa (tål antagligen inte bromsvätska)
Tråget renoverat och målat
Rost gräver.. Blir lite 3M stenskottstejp över detta.
Efter ett ÅRS hackande på ebay hittades beiga överdrag UTAN tribaldrakar eller skinnimitation.. Inte 100% passform men de funkar/skyddar.
(blev väldigt gröna bilder av nån anl..)
Comment