If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Då har jag smörjt in stolarna med lädervårds cremé från Meguairs och panelen med Sonax vinylpolish. En ordentlig tvätt samt ett lager Autosmart mirror image för glansen. Drog på däckglans oxå så var det dags att rulla ut henne. Fyllde på med 98-oktan så var det bara att tuta och köra!
Lyssnade noga vid min laddtrycksmätare och den läcker luft därför visar den helt fel, ska fixas snarast. HATAR DEN!
Däcken tar inte i bak om man inte lastar 100kg i skuffen så jag ska nog köra så ett tag. Får inte köra mycket då hjulinställningen inte är gjort, ska göras om 2 veckor.
Imorgon ska jag ringa och ställa på henne äntligen
Originally posted by 84jr0 Då har jag smörjt in stolarna med lädervårds cremé från Meguairs och panelen med Sonax vinylpolish. En ordentlig tvätt samt ett lager Autosmart mirror image för glansen. Drog på däckglans oxå så var det dags att rulla ut henne. Fyllde på med 98-oktan så var det bara att tuta och köra!
Lyssnade noga vid min laddtrycksmätare och den läcker luft därför visar den helt fel, ska fixas snarast. HATAR DEN!
Däcken tar inte i bak om man inte lastar 100kg i skuffen så jag ska nog köra så ett tag. Får inte köra mycket då hjulinställningen inte är gjort, ska göras om 2 veckor.
Imorgon ska jag ringa och ställa på henne äntligen
God morgon.
Har du ringt och ställt på henne ännu.
Klockan är ju redan 08.00.
Om du har Bank ID så kan du ställa på henne på nätet, du får en pdf fil som bekräftelse.
Click here to visit Raceitaly
Acura Legend 3,2l V6 -91
SAAB 9000 CSE 2,3T steg2 -98 --SÅLD
"Tappar man ett verktyg kommer det alltid att landa i en balja med spillolja, även om den står flera meter bort."
Murphy´s law.
Originally posted by Ary Stämmer precis, gjorde det på farsans bil förra helgen.
Mycket möjligt grabbar. Minns kanske fel. Var så länge sedan man ställde på henne nu. Hehehe...
Acura Legend 3,2l V6 -91
"Tappar man ett verktyg kommer det alltid att landa i en balja med spillolja, även om den står flera meter bort."
Murphy´s law.
Originally posted by 84jr0 Behövde ingen BankID eller liknande fungerar bra att ställa på som ställa av med behörighetskoden som finns på regbeviset
Jag orkade inte leta fram behörighetskoden, kanske var därför.
:-)
Lite lat är man ju.
Acura Legend 3,2l V6 -91
Murphy´s law.
Comment