Announcement

Collapse
No announcement yet.

Byta bakre vindrutetorkare

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Byta bakre vindrutetorkare

Tycker att bakre vindrutetorkare e skit fula på min Tipo vill byta ut den mot en sådan som sitter på Fiat Brava... de e av hårdplast o ser mycket snyggare ut...

Nån som testat o byta? Vart kan man få tag på bara "armen" från Bravan och passar den på Tipos vindrute motor?

Hört att man kan spräcka bakrutan om man rycker förmycket i vindrutetorkaren rädd o testa... nån som har erfarenhet av detta?
    Kör tyskt, drömmer om italienskt

Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

Det

är väl bara att ta från nån skrotad bil..... antar jag det är väl bara att kolla så att det är samma diameter på axeln,, Men varför ska du rycka i torkaren??

Comment

Re: Det

Originally posted by Henrik
      är väl bara att ta från nån skrotad bil..... antar jag det är väl bara att kolla så att det är samma diameter på axeln,, Men varför ska du rycka i torkaren??
      Den sitter inte skruvad på nått sätt utan e mer klämd me nå konstigt kolla själv man blir no tvungen o dra i lite lr har ja helt fel finneser?
      Kör tyskt, drömmer om italienskt

Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

Comment

Working...
      X