Announcement

Collapse
No announcement yet.

S: Bromsar till Fiat Coupé 16V / Tipo 16V med mera

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • S: Bromsar till Fiat Coupé 16V / Tipo 16V med mera

    Hej!
    Tänkte lägga ut mitt bromskit som jag hade tänkt använda till det avsomnade Alfa 155 Q4 projektet!

    Det är ett rött Alfa 156 GTA brembo 4kolvs bromsok (beg) med tillhörande Fiat Coupé 2,0 20V Turbo skivor från Brembo (nya)..
    Till det här har jag även kompletta hjulspindlar från Coupé 20V Turbo (beg) (för att slippa tillverka egen distans mellan spindel och bromsoket) samt styrleder (nya) från en Coupé 20V Turbo!

    Det tillsammans med PFC bromklossar för att verkligen få stop på grejerna!

    Tänkte det är nära jul och det skulle kunna vara den perfekta julklappen till alla med en Fiat Coupé 2,0 16V Turbo eller kanske Fiat Tipo med 2,0 16V motorn, vet inte vilka mer det kan passa till med Fiat märke men Alfa 155 och en rad andra bilar inom Fiat koncernen ska allt kunna fungera till!

    Så här är grejerna Ni får med:
    - 4-kolvs Brembo Bromsok (Alfa 156 GTA begagnade)
    - Bromsskiva Brembo (Fiat Coupé 20V Turbo nya)
    - PFC bromsklossar till oket (nya)
    - Hjulspindel Fiat Coupé 20V Turbo (begagnade)
    - Styrleder Fiat Coupé 20V Turbo (nya)

    Pris: BUD!

    Ja jag vill sälja grejerna och vill bara bli av med dom, bara bromsklossarna är 2500:- (om jag mins rätt) sedan bromsok och skivor osv...
    Så kom inte med för dåliga bud, men som sagt det här är en perfekt uppgradering för alla Fiat, Lancia och Alfa racers där ute!

    Ring mig på 0736-996993 om Ni är seriöst intresserade så kanske vi kan lösa en snabb och smidig leverans?

    Grejerna finns i Nynäshamn alltså inte i Enköping!

    mvh Jimmy Särås
    mvh Jimmy Särås

    0736-996 993
Working...
X