Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bortskänkes ny baklucka uno MK1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bortskänkes ny baklucka uno MK1

    Skall flytta! För ett bra tag sedan ringde Varla bil mig;kom o hämta luckan annars slänger vi den! De skulle kontakta mig när de rensade ut gamla Fiatdelar.
    Stötte på dem minst en gång i kvartalet.De blev uppköpta av Västbil?? eller liknande namn.De måste röja för nya märken.(jag servade min Pandadiesel där under garantitiden,köpt smådelar till Unoturbon o alltid haft en bra relation).Vid sista gången om när resningen skall ske,hållit på ett år-blir jag golvad av svaret att de under en helg skickat allt till skroten!! Jag vill inte jämställa detta förfarande med extremas gruppers förstörande av kulturarv,men ändå.Det gamla gardet har en jättefin kundrelation:nya kvastar sopar sämre!Det har gått ett år men har svårt för att komma över kulturförstöringen.Känsla,nä pengar,maximera.
    Skall sälja UNO TURBOn-87 2ägare unikt skick(tror jag)bromsar aldrig bytta!Övrigt har jag bara småskräp:skruvar,muttrar,clips.
    6st originalfälgar 14" klarlackade Croma.Kan även tänka att sälja Pandan;toppskick,med krok o KCR-box.Även liten,liten husvagn:Rc Karavan 280,även en 2 år gammal fallskärm med prylar till.
Working...
X