Någon som vet var man kan köpa eller beställa Ferrari emblem som många fiat coupe har??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Emblem!!
Collapse
X
-
Lambo..? Vem vill köra AUDI?? ;-)
Comment
-
självklart att man har rätt till att ha Ferrari emblem på Fiat om man vill det, dom äger dom trots allt
jag har det på min bil fast inte så stora, man ska självklart ha kvar Fiat med
( org, Ferrari emblem kostar dock 3000:-st sida eller om det var 6000:-st )
Comment
-
Re: hehe
Originally posted by Blinkblink
Ferrari emblem på en Fiat coupe är inte det som att sätta ett seat märke på en porsche?Kör en Fiat Coupé 20V (VIS 154hk) från -10/98
Comment
-
Löjligt...samma sak som alla mujaffa BMW som har tre meter vinge och M-Power lr va d e på sina 316 o 318, anser jag =D
Man kör d mann kör, annars säljer man o köpr en Ferrari.
Comment
-
Hehe, du kan få mitt bak-FIAT-märke, det börja bli rätt grådassigt... ;-)
Ska nog plocka bort det.
Men jag sätter inte på något Ferrari-märke.
Tycker det är tokigt. (och något töntigt...) ;-)Coupé 20VT LE -99 Svart
Camaro V8 1LE -14 Röd
Huracan V10 610-4 -14 Grå
Subaru Legacy 3.0 R - 07 Vit
Comment
-
Såklart ska det inte stå Ferrari på min Fiat, men det ska heller inte stå Fiat i blått. Rött, svart eller grå är okej med mig. Undrar varför de inte frågade mig innan de bestämde sig.... ;-)
Skämt åsido, folk får väl sätta vad de vill på sina bilar, och jag tycker inte att jag har rätt att irritera mig på det då det faktiskt inte rör mig.
Men man ska inte glömma att det är en Fiat, vilket man ska vara stolt över!
Panda 169
Comment
-
jag håller med dig Joksi att det är löjligt att sätta M-märke på BMW om man bara har en 316-318 eller övriga klena modeller, fast ok om man har tuning ifrån M såklart
jag själv har Ferrari emblem på min för att jag är en Ferrari fantast ( Ferrarista )jag var på deras träff i fredags på knutstorp och pratade med ordförande och ska ansöka om medlemskap i svenska Ferrariklubben för entusiaster.
fick åka med 3 runder med en renault clio sport 220hk, som jag länge varit sugen på ( gick som fan, väldigt imponerande för en standardbil på bana )
det roliga med om jag nu blir medlem är att tävla på bana med min Ferrarigula Punto mot Ferrari och när min bil är klar så kommer jag nog att hänga på bra om inte till och med köra ifrån några utav pensionärerna på bana
hur som så ska det bli kul att filma när jag kör mot Ferrari på bana
"kan ju tillägga att det hade varit coolare att ha ett Ferrari emblem, fast istället för hästen en stegrande åsna"
Last edited by Komoza; 31 May 2006, 18:50.
Comment
-
Låter nice komoza!Jag är med lite av en ferrarifantast, älskar allt med ferrari
Faktum är att jag har faktiskt 4 Scuderia sköldar liggandes hemma. 2 st som är som orginalet fast relativt små, sedan 2 som är lika stora som sköldarna som sitter på sidan av 355an, modenan m.fl. som ser exakt ut som orginalet fast det är en stegrande älg
och det är inte några billiga kopior! snygga dekaler som är sol och väderresistanta.
Fiat Coupe 20V Turbo - 1998 - min ägo sedan juli 2005
Chevrolet Colorado 3.5 4WD pickup truck - 2005 - vinterbilen!
Comment
Comment