Announcement

Collapse
No announcement yet.

Har köpt en Coupé!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Har köpt en Coupé!!

Så nu är man hemma efter 52mils bilkörning (enkesträcka)
    Fyfan vad nöjd jag är med bilen, den är helt jävla underbar.
    Är fortfarande i extas, jag älskar den verkligen.

Vad blev det då?
    En 16V..

Yeah right.. :P

En 20VT! GlennE:s tidigare bil.
    Är ruggigt trött, ville bara skriva av mig.
    Skriver mer imorgon. Ha det gött!

Grattis!!

Visst är färgen fin?
    http://sfk.ibk.se/depa/index.php?sub=viewcar&car_no=304
    http://www.garaget.org/?car=38250

Comment

Aloha, den är mystiskt snygg :P
      Gillar den som fan, ska försöka hitta vinterdäck till den nu.
      Hur gåre med din bil?

Comment

Grattis!!

Hmmm.. Har du 18-tummarna oxå..?
        Argenta 120ie -85
        Alfa 75 3.0V6 -90
        BMW Z4M Coupe -06
        BMW 118dM -10
        Coupe 20VT -98 RIP
        125 Special -72 RIP

Comment

Grattis grattis
          With great power comes the bitches
          Porsche 911, 996 -99 Sweet sweet music
          Fiat Coupé 20VT - Såld o saknad...
          Fiat Coupé 16V -95 såld o saknad

Comment

Ska du verkligen köra med den i vinter?

Jodå, min bil går som en dröm! Har precis beställt en reservdel till min växellåda så jag hoppas att den löser problemet med att spaken inte vill centrera sig.
            Fanns det några "skavanker" på din eller finns det inget att göra? Jaa, förutom att tvätta den då om du nu har kört 52 mil.

EDIT: Juste, köpte en lampa på mekonomen idag också då ena positionslyktan fram har gått. Den gick på hela 10 kr!
            Last edited by Aloha; 30 October 2006, 14:52.
            http://sfk.ibk.se/depa/index.php?sub=viewcar&car_no=304
            http://www.garaget.org/?car=38250

Comment

Re: Grattis!!

Tackar tackar!

Originally posted by per
              Hmmm.. Har du 18-tummarna oxå..?
              Japp
              Funkar bra men spårar en hel del tyvärr.

Aloha, japp det får bli så i vinter "tyvärr" :P
              Jo tyvärr finns det lite stenskott, några repor om jag inte är helt fel ute och även lite skavanker i baksätet vilket jag inte såg förräns jag hade köpt bilen. Säljaren nämnde ingenting om det.. :/

haha hela 10kr alltså? Blir o hålla igen resturangskäket ett tag då eller ?:P:P
              Hur var det med din bil, mycket att göra?
              Det blir en tvätt senare ikväll, bilen blev förvånansvärt lite skitig igår. Hade väntat mig mer.

Någon som vet vad den knappen längst ut till vänster på panelen är för?
              Det är en vit prick typ o det händer inget när jag trycker där. Några förslag?
              Kan det vara AC?

Comment

Knappen är en dummy knapp. Det finns en röd diod på bilar som har orginallarm.

Nu är jag avundsjuk på dina fälgar ville så gärna ha de om Glenn inte fick de sålda med bilen

Grattis till bilköpet!
                Kör tyskt, drömmer om italienskt

Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

Comment

Originally posted by 84jr0
                  Nu är jag avundsjuk på dina fälgar ville så gärna ha de om Glenn inte fick de sålda med bilen
                  Jaaa... det är trevliga fälgar...

Ary, grattis till köpet av Glenns coola Coupé!
                  Coupé 20VT LE -99 Svart
                  Camaro V8 1LE -14 Röd
                  Huracan V10 610-4 -14 Grå
                  Subaru Legacy 3.0 R - 07 Vit

Comment

Tackar tackar!
                    Tycker det är så jävla synd att däcken skrapar emot, funderar på att slipa ner den där plastkåpan som sattes dit extra.
                    Alx, hur har du det? Tar det i mycket när du svänger?

Edit:84jr. Hör av dig ifall du är jätte intresserad av de, kan ev(!) släppa de.

Comment

aaaop. nu är man coupelös... ser ledsamt tomt ut på uppfarten, men tyvärr så va jag ju tvungen att släppa den... du får ta väl hand om henne!

men va är det jag hör!? inte ska väl sälja fälgarna!?! nu blir jag besviken..

/G.
                      " det finns bara ett sätt att födas, men tusen sätt att dö "

Fiat Coupe 20vt

Comment

Originally posted by Ary
                        Tackar tackar!
                        Tycker det är så jävla synd att däcken skrapar emot, funderar på att slipa ner den där plastkåpan som sattes dit extra.
                        Alx, hur har du det? Tar det i mycket när du svänger?

Edit:84jr. Hör av dig ifall du är jätte intresserad av de, kan ev(!) släppa de.
                        225/35-däck (18") och sen 10 mm spacer-platta.
                        Inga som helst problem med att däcken skrapar i. Har aldrig råkat ut för det.

Varför ska du sälja fälgarna????????? Dom är rätt ovanliga.
                        Coupé 20VT LE -99 Svart
                        Camaro V8 1LE -14 Röd
                        Huracan V10 610-4 -14 Grå
                        Subaru Legacy 3.0 R - 07 Vit

Comment

Har du tänkt lacka om de mörka partierna på bilen Ary?
                          http://sfk.ibk.se/depa/showfile.php?...4&type=picture
                          Fiat Coupé 20v Turbo Plus -99
                          Min projekttråd - 19T
                          Min Youtube kanal
                          >>>HK listan - missa inte den!!<<<
                          Min Challenge bil: Alfa Romeo 75 TS Pista edition, #36

Comment

Nope, här lackas det inte om nånstans. Bilen är så jävla snygg som den är, eller hur Glenn?

Jag blev lite tveksam till 18tummarna efter en långsträcka hem, men efter en härlig kvällstur så kan jag säga att de är inte till salu oavsett vad :=D

Fan mina däck skrapar i, Glenn vad körde du med för spacer plattor? 10mm också?

Comment

Originally posted by Ary
                              Nope, här lackas det inte om nånstans. Bilen är så jävla snygg som den är, eller hur Glenn?

Jag blev lite tveksam till 18tummarna efter en långsträcka hem, men efter en härlig kvällstur så kan jag säga att de är inte till salu oavsett vad :=D

Fan mina däck skrapar i, Glenn vad körde du med för spacer plattor? 10mm också?

nej jag hade behållt dom! dom behåller ändå sitt värde rätt bra om du säljer dom nu eller om ett år.

jag har också 10mm spacers. jag vet inte, men såå ont hade jag aldrig av att det skrapar i. det drar ju ner konforten lite, men vill man vara fin får man lida pin brukar det ju heta. är ju endast vid fullt rattutslag som det nöter i lite, men det är ju som jag sa relativt lätt åtgärdat med en bågfil och lite sandpapper =), eller om du ska köpa nya däck fram i framtiden så köp samma profil som Alx så är problemet borta.

ps. fått några tjejer än då? :P
                              " det finns bara ett sätt att födas, men tusen sätt att dö "

Fiat Coupe 20vt

Comment

Working...
                              X