Announcement

Collapse
No announcement yet.

Coupe sida - intresseundersökning.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Nu har jag satt en tunn ram runt innehållet, ser ni inte uppdatera lite med F5 eller rensa cachen.

    Freddan> Electric blue färgen, fanns den på LE & Plus versioner?

    Smooth > Jag har inga bra bilder på coupen, du har ju tagit fina bilder på din bil om jag får använda de på hemsidan så gör jag det.
    Kör tyskt, drömmer om italienskt

    Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

    Comment


    • #62
      Sådär ja!
      Nu gör du bara lite mer luft emellan de olika elementen på sidan, fixar till loggan som ja tipsade om och det blir mkt bra!
      Audi A3 2.0TFSI Q Sportback
      Coupé Plus 16v 2.0 (såld)

      Mvh
      Joksi

      ¤ Garaget.org

      ¤ Joksi.net

      Comment


      • #63
        Originally posted by Joksi
        Sådär ja!
        Nu gör du bara lite mer luft emellan de olika elementen på sidan, fixar till loggan som ja tipsade om och det blir mkt bra!
        Jag vet inte hur mycket mer jag "får" bredda innehållet för att det ska vara synlig för folk som sitter på upplösningen 1024x768px. Därför har jag tryckt ihop allt. Just nu är innehållet 820px brett.
        Kör tyskt, drömmer om italienskt

        Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

        Comment


        • #64
          Originally posted by 84jr0
          Nu har jag satt en tunn ram runt innehållet, ser ni inte uppdatera lite med F5 eller rensa cachen.

          Freddan> Electric blue färgen, fanns den på LE & Plus versioner?

          Smooth > Jag har inga bra bilder på coupen, du har ju tagit fina bilder på din bil om jag får använda de på hemsidan så gör jag det.
          Tror att electric blue bara fanns på Plus.
          Ctrl + F5 är ett bättre sätt att uppdatera IE, då ska den ignorera cachen.

          Panda 169

          Comment


          • #65
            Snyggt ! DOCK skär sej den spygröna Cuppan som fan i mina ögon. Styr upp en RÖD ! Sen så fanns det ju faktiskt en 16VT+ Då det var 16"s fälgar, ac och skinn. Sen så står det i förtexten att att de förbättrade styrningen på 20V men du sen i faktarutan står det samma rattvarv som på 16V. 20V har 2.3 har jag för mej.


            MVH//PP

            EDIT: Sry. Såg att du nämnt Plus-paketet
            Last edited by ParkPre; 31 May 2006, 21:25.
            Porsche 996 C2 -00
            Volvo V60 D3 -12

            Comment


            • #66
              Originally posted by 84jr0
              Nu har jag satt en tunn ram runt innehållet, ser ni inte uppdatera lite med F5 eller rensa cachen.

              Freddan> Electric blue färgen, fanns den på LE & Plus versioner?
              Vad jag vet fanns "electric blue" till alla versionerna: 1.8 16V, 20V, 20VT, 20VT Plus men inte till LE versionen. Kolla på den här sidan för info om modellerna:
              http://www.fiatcoupehistory.de/e_coupefiatmenu.htm

              Hittade de här bilderna på sidan. År 2000 såldes Fiat Coupe "Edition" med silverfärgad grill och mittkonsol i samma färg som bilen. Snyggt!


              Last edited by Freddan72; 31 May 2006, 21:39.
              Fiat Coupé 20v Turbo Plus -99
              Min projekttråd - 19T
              Min Youtube kanal
              >>>HK listan - missa inte den!!<<<
              Min Challenge bil: Alfa Romeo 75 TS Pista edition, #36

              Comment


              • #67
                GE MEJ DE DÄR SÄTENA !!! HEEELT rätt färg och galet snyggt sytt med "shackrutor"


                //PP
                Porsche 996 C2 -00
                Volvo V60 D3 -12

                Comment


                • #68
                  Originally posted by ParkPre
                  GE MEJ DE DÄR SÄTENA !!! HEEELT rätt färg och galet snyggt sytt med "shackrutor"


                  //PP
                  Fel. ;-)
                  Men mittkonsollen är läcker.

                  Panda 169

                  Comment


                  • #69
                    Alltid undrat om den mittkonsolen var orginal eller inte, där fick ja svaret! Fräcka säten med, större bild på sätena nån??

                    Almir: Du får gärna använda någon av mina bilder om du känner för det! Du säger att du inte har några fina bilder utomhus (i solen) på din coupe? skäms!!! ...
                    Fiat Coupe 20V Turbo - 1998 - min ägo sedan juli 2005
                    Chevrolet Colorado 3.5 4WD pickup truck - 2005 - vinterbilen!

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by smOOth
                      Alltid undrat om den mittkonsolen var orginal eller inte, där fick ja svaret! Fräcka säten med, större bild på sätena nån??
                      Kolla på http://www.fiatcoupehistory.de/e_coupefiatmenu.htm
                      för fler bilder på bilen (år 2000).
                      Fiat Coupé 20v Turbo Plus -99
                      Min projekttråd - 19T
                      Min Youtube kanal
                      >>>HK listan - missa inte den!!<<<
                      Min Challenge bil: Alfa Romeo 75 TS Pista edition, #36

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by smOOth
                        Alltid undrat om den mittkonsolen var orginal eller inte, där fick ja svaret! Fräcka säten med, större bild på sätena nån??

                        Almir: Du får gärna använda någon av mina bilder om du känner för det! Du säger att du inte har några fina bilder utomhus (i solen) på din coupe? skäms!!! ...
                        Kan du maila över lite bilder på din bil gärna efterbehandlade, ex den där den speglas i vattnet... gärna i större format. almir@orle.se

                        Tack!
                        Kör tyskt, drömmer om italienskt

                        Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                        Comment


                        • #72
                          Tack freddan! Men gjordes det endast 72,698 st Coupéer genom åren? coolt för mig ja fråga de på den första fikan ja va me på å då kom vi fram till att de va ca 130-140k st


                          Almir, you got mail
                          Fiat Coupe 20V Turbo - 1998 - min ägo sedan juli 2005
                          Chevrolet Colorado 3.5 4WD pickup truck - 2005 - vinterbilen!

                          Comment


                          • #73
                            Som många har märkt så var min sida nere ett bra tag! Nur är allt återställt samt lite uppdateringar... bara att kika in. Nu även med mera utrymme så jag kan lagra fler bilder och även filmer mm.


                            www.orle.se

                            MVH
                            Almir
                            Kör tyskt, drömmer om italienskt

                            Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                            Comment


                            • #74
                              Sidan uppdaterad med färgvalen med biler på coupéer... lånad från FCCUK
                              Kör tyskt, drömmer om italienskt

                              Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                              Comment

                              Working...
                              X