Announcement

Collapse
No announcement yet.

Coupe sida - intresseundersökning.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Jag tycker det låter som en supernice idé att dra igång en Site som e enbart för Fiat Coupé. Då kan man ju göra nån fet loggo som man kan trycka upp som dekaler och tryck på tröjor och liknande. Hade det inte varit Grymt... =))
    Fiat Coupé 2.0 T 20 VT -98

    Comment


    • #17
      Originally posted by Collzter
      Jag tycker det låter som en supernice idé att dra igång en Site som e enbart för Fiat Coupé. Då kan man ju göra nån fet loggo som man kan trycka upp som dekaler och tryck på tröjor och liknande. Hade det inte varit Grymt... =))
      Någon logga finns inte klar än men vi jobbar på det. Loggan ska påmina om coupe, vi snackade om coupens kännetecken så som strålkastare och bakljuset, profilen och hjulhusen, inredningen och tanklocket. Tar ett tag att få ideer till verklighet.
      Kör tyskt, drömmer om italienskt

      Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

      Comment


      • #18
        Då har jag suttit och kodat lite och har layouten framme dock är sidan helt vit och tråkig i väntan på grafiken från min vän...

        En liten förhandstitt. OBS endast dummy bilder på sidan bara för att få någon hum om hur det kan se ut. Top bilden har jag lånat av alex från hans fotoalbum från Fiat fikorna jag hoppas att de är OK för den kommer inte publiceras... dock snygg bild tycker jag

        En förhandstitt...

        Vad tycks?
        Attached Files
        Kör tyskt, drömmer om italienskt

        Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

        Comment


        • #19
          Verkar helt klar godkänt
          Fiat Coupe 16vt -95
          Depå - Projekt tråd - Garaget.org

          Comment


          • #20
            Originally posted by Gustaf
            Verkar helt klar godkänt
            Tackar det känns bra... kommer se bättre ut när grafiken är på plats!
            Kör tyskt, drömmer om italienskt

            Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

            Comment


            • #21
              alx har nog inga problem att du använder den. Hehe de blänker rätt fint i sommarsolen
              Fiat Coupé 20v Turbo Plus -99
              Min projekttråd - 19T
              Min Youtube kanal
              >>>HK listan - missa inte den!!<<<
              Min Challenge bil: Alfa Romeo 75 TS Pista edition, #36

              Comment


              • #22
                Luuuuugnt.
                Såklart :-D
                Ja, man behöver kika på såna bilder lite då och då. Får en att glömma hagel/snö-skuren som kom igår...
                Coupé 20VT LE -99 Svart
                Camaro V8 1LE -14 Röd
                Huracan V10 610-4 -14 Grå
                Subaru Legacy 3.0 R - 07 Vit

                Comment


                • #23
                  vackert vackert
                  With great power comes the bitches
                  Porsche 911, 996 -99 Sweet sweet music
                  Fiat Coupé 20VT - Såld o saknad...
                  Fiat Coupé 16V -95 såld o saknad

                  Comment


                  • #24
                    En viktig fråga angående det nya forumet !

                    Kommer det att finnas möjlighet att lägga in större bilder än i nuvarande forum? Då vårat forum varit alldeles utmärkt bortsett från att man får komprimera alla bilder innan man lägger in dem p.g.a för stor storlek.... inga kort blir med skärpa på...... HUr blir det med nya ? Mvh Togge !
                    ¤TOGGEX¤

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Togge
                      En viktig fråga angående det nya forumet !

                      Kommer det att finnas möjlighet att lägga in större bilder än i nuvarande forum? Då vårat forum varit alldeles utmärkt bortsett från att man får komprimera alla bilder innan man lägger in dem p.g.a för stor storlek.... inga kort blir med skärpa på...... HUr blir det med nya ? Mvh Togge !
                      OBS Jag håller inte på skapar nytt forum eller någon konkurrerande sida till SFK utan endast komplement som är endast inriktad till Coupé.

                      Jag har ingen egen forum utan den vi skriver på kommer vara kvar!

                      Last edited by 84jr0; 8 April 2006, 11:24.
                      Kör tyskt, drömmer om italienskt

                      Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                      Comment


                      • #26
                        Behöver lite bilder till hemsidan på coupéer! Kravet är att du som sponsrar med bilder har tagit de själv och att du går med på att publicera de på min sida. Finns det reg. plåtar synliga på bild tar jag bort de.

                        Behöver bilder på 20vt LE detaljer så som fälgar och strålkastare och inredning. OBS att det ska vara coupe LE i orginal utförande...

                        Maila de till almir(at)orle.se

                        Tack på förhand!
                        Kör tyskt, drömmer om italienskt

                        Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                        Comment


                        • #27
                          Hur går det med sidan?
                          Audi A3 2.0TFSI Q Sportback
                          Coupé Plus 16v 2.0 (såld)

                          Mvh
                          Joksi

                          ¤ Garaget.org

                          ¤ Joksi.net

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Joksi
                            Hur går det med sidan?
                            Det går framåt! Det som jag visade tidigare i tråden blev något ändrat, grafiken är på G och jag har skrivit in en massa text dock inte allt. Kanske i slutet av veckan har jag något att visa upp.
                            Kör tyskt, drömmer om italienskt

                            Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                            Comment


                            • #29
                              Ni som är nyfikna på hur det ser ut idag får en preview... Grafiken är inte klart än, mycket text finns skrivet dock inte allt, samt lite små buggar som skall fixas.
                              Attached Files
                              Kör tyskt, drömmer om italienskt

                              Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                              Comment


                              • #30
                                Hej allihopa. Av någon anledning har jag aldrig kunnat posta i detta underbara forum men nu funkar det!

                                Svenska Coupe sidan låter som ett grymmt projekt som kan bli någonting riktigt bra om alla som hänger på sfk's coupe del bidrar med t.ex. rejsing historier, tips på meck och bra delar o.s.v. Så länge sådan information finns på sidan kommer det alltid att finnas ett intresse för den.

                                Jag kommer plåta min Coupe som förhoppningsvis blir klar någon gång, Har aldrig fått köra den eftersom jag köpt den med trasig topp.
                                Men så fort den är i min ägo kommer jag maila/posta lite.

                                Tänkte även försöka dokumentera/fota så mycket som möjligt om vad jag gör med den som kanske kan vara intressant att ha åp sidan?

                                Se på 200SX klubbens hemsida som exempel där varje medlem kan lägga upp info om sin egen bil, vad som är hjort samt foton. Något sådant vore ju intressant.

                                Även en lista på olika firmor som servar, trimmar, stylar eller vad det nu må vara kan ju läggas upp på hemsidan som folk kan gå in och rösta på t.ex. för att se vart man kan vända sig.

                                Det här var bara lite snabba tankar som jag kom på medans jag tog en 5min fikapaus från jobbet så ursäkta ev. felstavningar och upprepningar!

                                /Andreas

                                Comment

                                Working...
                                X