Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rabatter etc till FIAT ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rabatter etc till FIAT ?

    Hej,

    Satt o fundera lite nu men min fråga är:

    Finns det några rabattsystem för medlemmar i klubben på verkstäder etc?

    om inte, skulle det finnas möjlighet att man kan förhandla fram sådana saker? Tänkte mer på de kontakter jag har inom FIAT försäljare o verkstäder. Om man förhandlar fram bra priser för medlemmar så är det juh guld.

    Sen en grej till, om vi alla skulle ena oss i försäkringsfrågan så skulle det gå att förhandla ner ett bra pris hos 1 försäkringsbolag. T ex medlemmar i klubben skulle kunna få rabatt eller så.

    För att detta ska kunna genomföras krävs att man blir en betalande medlem eller nåt i den stilen för att kunna registrera uppgifter och skicka ut medlemsskap.

    Shit, detta skulle funka om man bara kunde veta vad det finns för underlag. T ex hur många som skulle kunna tänka sig att byta försäkringsbolag etc.

    Som i skåne finns det uppenbarligen en del fiat åkare, det borde helt klart gå att förhandla fram ett bra o smart rabattsystem på vissa verkstäder nu när aukturiserandet försvunnit!

    Vore kul o se om det finns underlag.

    Coupé 16v Turbo -96
    Tel: 0739 - 30 10 23 [MMS/SMS]

  • #2
    Bra ide
    men som tur är min farsa fiat mek så han lagar de ja inte kan själv (han är den ända i sverige som lagar fiats växelådor som går på garantin)
    Fiat Coupé Turbo
    Fiat Uno Turbo
    Lancia Delta Evoluzione 1

    Comment


    • #3
      Originally posted by FinG
      Bra ide
      men som tur är min farsa fiat mek så han lagar de ja inte kan själv (han är den ända i sverige som lagar fiats växelådor som går på garantin)

      bra ju då med andra ord så kan han ansluta sig o ge rabatt eller ? )))))

      Coupé 16v Turbo -96
      Tel: 0739 - 30 10 23 [MMS/SMS]

      Comment


      • #4
        Nja han jobbar åt fiat/alfa i kalmar.
        Last edited by FinG; 30 November 2002, 10:42.
        Fiat Coupé Turbo
        Fiat Uno Turbo
        Lancia Delta Evoluzione 1

        Comment


        • #5
          Jag jobbar oxå på Fiat/Alfa i Kalmar!! Så någon rabbat vet jag inte om ni kan få! *ler*
          = Lancia Dedra Hf Integrale =

          Comment


          • #6
            Jag är föredeta å-f av Fiat & Alfa, men väg i väg med mig så är har jag MT Motor Sweden så om vi registrerar MK (motorklubb) så kan vi säckert få rabatter där...

            Men att registrera MK tar tid man måste ha en styrelse och man måste ha stadgar och sedan en massa möten och allt var det inebär samt att det kostar en del pengar, men man får in några kronor på varje medlem men först och främst så måste man vara 25 stycken betalande samt att man måste ha en styrelse & stadgar!

            Efter det så kan man börja titta på vad man kan hitta på...

            Så jag säger att Ni har lite at göra om Ni vill göra det!

            Jag tror att det kan finnas en marknad men räkna på många timmars arbete om man är ordförande/sekreterare.

            /Jimmy Särås (ordförande Lazzat MK)
            mvh Jimmy Särås

            0736-996 993

            Comment

            Working...
            X