Announcement

Collapse
No announcement yet.

Upproret slogs ner!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Upproret slogs ner!!

    Hej på er alla glada!! Har precis varit ute på FCC:s forum och läst om deras styrelsemöte..! INTE ETT ENDA FÖRSLAG ANTOGS!!!! Han skriver till och med att FIATELISTEN ÄR LIKA BRA SOM KLÖVERBLADET!! Ska man skratta eller gråta? FCC är uppenbart fullkomligt perfekt så då är det mej det är fel på . Så nu är det Fiatklubben.nu som gäller..och den dag någon vill starta en levande Fiatklubb med styrelse osv så är jag med på det direkt! Mvh Morgan
    captainmorgan

  • #2
    Re: Upproret slogs ner!!

    Originally posted by captainmorgan
    Hej på er alla glada!! Har precis varit ute på FCC:s forum och läst om deras styrelsemöte..! INTE ETT ENDA FÖRSLAG ANTOGS!!!! Han skriver till och med att FIATELISTEN ÄR LIKA BRA SOM KLÖVERBLADET!! Ska man skratta eller gråta? FCC är uppenbart fullkomligt perfekt så då är det mej det är fel på . Så nu är det Fiatklubben.nu som gäller..och den dag någon vill starta en levande Fiatklubb med styrelse osv så är jag med på det direkt! Mvh Morgan
    Ja du Morgan.

    Har bara läst vad som skrivits men inte svarat p.g.a att jag bestämt mig för att lämna FCC.

    Men att läsa detta utdrag:

    Att 'medlemmar' i en klubb som inte existerar annat än som ett löst sammansatt nätforum men som inte är medlemmar i FCC KRÄVER förändring omgående upplever styrelsens alla ledamöter som förvånande och på gränsen till odemokratiskt.

    Det känns ju hopplöst??

    Men dom är ju fullkomliga

    mvh

    Uffe
    Last edited by Fiat Abarth; 27 October 2008, 08:28.
    Jag ÄR ett Fiat Fan.. Vem Fan E Du?

    Mina Bilar.. Past & Present!

    Har: Fiat X1/9 Turbo i.e Gran Finale - Avställd!! -
    Fiat Abarth Ritmo 130 TC Cabrio - Avställd! - Toyota Celica GTS Convertible - Avställd! - Volvo C70 T5 - Full Fart!

    Comment


    • #3
      ja, snacka om tvärnit. Hur gick det till? Verkar vara ett stort glapp mellan vad styrelsen tycker och de som är/var aktiva på deras forum. Tyvärr.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Thunberg
        ja, snacka om tvärnit. Hur gick det till? Verkar vara ett stort glapp mellan vad styrelsen tycker och de som är/var aktiva på deras forum. Tyvärr.
        det verkar som du säger att det är ett stort glapp.. samt en otrolig ovilja att ens lyssna eller kanske försöka.. det räcker ju att läsa inläggen som Jean Christer skrivit..
        dessutom allt som skrivits ang protokollet är ju indirekt menat mot mig.. eftersom jag är en obetalande/klagande/oponerande/skribenten på FCCs forum

        men å andra sidan.. vem orkar egentligen bry sig.. jobba med folk som vissa på FCC skulle nog göra mig ganska irriterad i längden
        jag vill ju ha roligt när man träffar folk och kan snacka bilar m.m
        Jag ÄR ett Fiat Fan.. Vem Fan E Du?

        Mina Bilar.. Past & Present!

        Har: Fiat X1/9 Turbo i.e Gran Finale - Avställd!! -
        Fiat Abarth Ritmo 130 TC Cabrio - Avställd! - Toyota Celica GTS Convertible - Avställd! - Volvo C70 T5 - Full Fart!

        Comment


        • #5
          Jag blir så trött..var tvungen att läsa det en gång till idag men det blev inte bättre denna gången..! Hur kan man gå ut med en enkät om förbättringar för att sen fullständigt strunta i alla förslag och totalt ignorera det engagemang som faktiskt fanns och säga allt ni tycker är fel och vi har rätt. Men nu är det nog dax att glömma FCC och satsa på SFK istället! Skulle det inte vara en ide och trycka upp ett klistermärke med SFK:s logga att ha på bilen när man kommer till skokloster till våren..så har man visat var man hör hemma..!?
          captainmorgan

          Comment


          • #6
            Man kan ju misstänka att FCC kommer att förlora fler medlemmar i längden om de inte lyssnar och tar åt sig folkets åsikter.
            Jag kommer dock finnas kvar som icke betalande medlem i deras forum åxå men inte mer än så för det finns faktiskt många trevliga fiat ägare där som jag inte vill förlora kontakten med .

            Grusbus
            Last edited by grusbus; 27 October 2008, 18:54.
            www.strigin.se

            Comment


            • #7
              Originally posted by captainmorgan
              Skulle det inte vara en ide och trycka upp ett klistermärke med SFK:s logga att ha på bilen när man kommer till skokloster till våren..så har man visat var man hör hemma..!?
              Jeper (Jesper) här på forumet gjorde ett en gång i tiden men de finns nog inga kvar.. Kolla med honom! Eventuellt kanske vi kan fixa en ny logga osv.
              Argenta 120ie -85
              Alfa 75 3.0V6 -90
              BMW Z4M Coupe -06
              BMW 118dM -10
              Coupe 20VT -98 RIP
              125 Special -72 RIP

              Comment

              Working...
              X