Announcement

Collapse
No announcement yet.

Var skaffa siliconslangar??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Var skaffa siliconslangar??

    Tjena

    Är det någon som vet var man köper siliconslangar till bästa pris?
    Orkar inte sitta å gå genom varenda place som sysslar med styling å tuning, finns ju en del!

    Men om någon har köppt till ett bra pris så kan ni ju tala om vart ifrån ni köpt dom..

    Tack
    Coupé 16VT +

  • #2
    ...........

    Tja Pizze !
    vad är du ute efter ? Rak eller böjd slang ?
    Själv köpte jag mina 3", 90graders böjar på dalhems. Pris? Jo 355 spänn..... styck !

    jg ahar katalogen så det är bara att skriva vad du undrar pris på så skriver jag in det !
    ¤TOGGEX¤

    Comment


    • #3
      Re: ...........

      Originally posted by Togge
      Tja Pizze !
      vad är du ute efter ? Rak eller böjd slang ?
      Själv köpte jag mina 3", 90graders böjar på dalhems. Pris? Jo 355 spänn..... styck !

      jg ahar katalogen så det är bara att skriva vad du undrar pris på så skriver jag in det !
      Tjena Togge

      Jag hade tänkt mig att bara använda raka bitar..så långt de går. Typ en invändig diameter på 60mm

      Kán du kolla upp priset på de!!

      Ha de toppen
      Coupé 16VT +

      Comment


      • #4
        ...........

        60mm invändig, 5-lagers silikonslang, Pris 685:-/m.
        ¤TOGGEX¤

        Comment


        • #5
          Hur stort innemått ska du ha i dina rör pizze ? om de ska va 6cm diameter på slangen så måste juh rörets diameter vara 5.5 nåt
          då stryps de juh orginal rören har diametern 6.5 ... ja körde me 7cm rör
          Fiat Coupé Turbo
          Fiat Uno Turbo
          Lancia Delta Evoluzione 1

          Comment


          • #6
            Originally posted by FinG
            Hur stort innemått ska du ha i dina rör pizze ? om de ska va 6cm diameter på slangen så måste juh rörets diameter vara 5.5 nåt
            då stryps de juh orginal rören har diametern 6.5 ... ja körde me 7cm rör
            Oj då.. Nä ja vet inte riktitg..har inte mätt.. skulle bara kolla upp var man köper billigast.
            Men om original rören är 6,5 så måste man ju ha som du..7cm eller nått..

            Faan nu måste ja åka till garaget å mäta bara för de..synes
            Coupé 16VT +

            Comment

            Working...
            X