Announcement

Collapse
No announcement yet.

Abarth ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Abarth ?

    Kära Fiatvänner jag har länge funderat på en bildfråga som jag gärna vill bolla lite nämligen hur besviken blir man om man köper sig en Grande Punto Abarth SS dvs med Abarths eget uppgraderingskit för väghållning + 180 hk ?

    Fiat lanserade innan den nya versionen Evo kom en version som heter super sport med grymma stolar från Sabelt som är det snyggaste jag sett på länge, större däck, brembobromsar, borrade skivor och så är den riktigt Maseratisnygg fram. Okej jag vet det är ingen sportbil men fan jag blir sugen ! Plus att den fått riktigt bra kritik i engelska motorprogram och tidningar. Har någon något att säga ? Är jag ute och cyklar utan hjälm ?!

  • #2
    Håller helt med om att Grande Punto Abarth är coolare än gulliga 500 Abarth. Och båda finns i vassare Esse esse-versioner som du säger.

    Fick åka med ett varv runt Nürburgring förra sommaren, gick mkt fint!
    Argenta 120ie -85
    Alfa 75 3.0V6 -90
    BMW Z4M Coupe -06
    BMW 118dM -10
    Coupe 20VT -98 RIP
    125 Special -72 RIP

    Comment


    • #3
      Du är absolut inte ute och cyklar !!
      Kan inte förstå varför det inte dräller av dom. Kanske inte snabbast men definitivt en av de allra snyggaste.
      KÖP!!
      captainmorgan

      Comment


      • #4
        Var på Hedin bil i Göteborg i veckan, och såg en maxutrustad (läder/16-tums hjul mm) mattsvart 500 med 100hk motorn. Helt klart coolaste 500:an jag sett hittills. Inte "gullig" ett dugg.

        Och bara 171tkr, som hittat
        à la London designmarknad - www.alalondon.se

        Comment

        Working...
        X