Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jaha..så var man styrelseledamot...!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jaha..så var man styrelseledamot...!

    Så blev jag invald i styrelsen för Fiat Classic Club ....som en av fem(5) nya ledamöter....som det kan bli!!

    Den 10 september ska vi ha ett första styrelsemöte och lägga upp planerna för framtiden som ni kanske vet har jag ju en del bra förslag själv....men det kan aldrig bli för många!!!

    Jag skriver inte här för att direkt jaga medlemmar eller för att hacka på någon annan utan enbart för att jag vill få en aktiv klubb!
    Så kom med förslag på vad som ni tycker bör ändras eller vad som saknas för att det ska kännas som intressant att gå med i en klubb (t.ex. FCC)
    Vill ni inte skriva här så skicka ett meddelande.
    Ni behöver inte vara medlemmar för att tycka till utan alla åsikter är välkomna!

    Mvh Morgan
    captainmorgan

  • #2
    Spännande och trevligt initiativ

    1. Ett steg skulle kunna var att man på FCC:s hemsida hade en "flik" för mtrl till Fiatelisten där man skulle kunna skicka in tex sitt bilprojekt, reseberättelse, mattips, recept mm mm där det enkelt går att att sända in löptext och bilder.

    Dessutom enkelt förklara vad som gäller lagar och bestämmelser för bilder och hur man refererar en text mm.

    På så sätt kanske man kan få medlemmar, icke medlemmar och blivande medlemmar att känna sig mer delaktig samt att man kanske skulle kunna förbättra Fiatelisten.

    2. Större/mer sammarbete med CAR, SFK ev fler klubbar så man kan samordna bilträffar och banmöten och på så sätt kanske man kan spara pengar och det blir lite roligare.

    3. Något för barnen vid dessa träffar, vad vet jag inte riktigt. Ponnyridning har de ju haft vid Skokloster nån gång, tipsprommenad med frågor som barn kan svara på.

    4. Nån loppisavdelning i samband med möten/träffar. Det brukar ju vara poppis.

    Hur som helst lycka till

    Comment


    • #3
      Flera bra förslag, speciellt punkt ett är intressant. Kommer definitivt att tas upp.

      De andra förslagen kommer också att diskuteras, speciellt punkt tre då en nyvald suppleant har påpekat detta problem. Fler förslag kring detta är mycket välkomna!

      Kom gärna med mer..
      captainmorgan

      Comment

      Working...
      X