Announcement

Collapse
No announcement yet.

VA kul!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • VA kul!!

    Idag mötte jag en coupé Fiat på riksväg 70 mellan Säter - Borlänge. En blåmetallic av den ljusa sorten.
    Nu känner jag för att köpa en igen.
    Den såg fin ut när den svepte förbi.

    Kanske var någon här i klubben som drog igenom Dalarna?

    Det är på tok för glest med Coupeer på mina breddgrader, blir alltid lika glad när de dyker upp.

    /HG
    Snart kommer de, Ahlgrens Fiat Coupe!

  • #2
    Re: VA kul!!

    [i]
    Det är på tok för glest med Coupeer på mina breddgrader, blir alltid lika glad när de dyker upp.

    /HG [/B]
    känner igen känslan.

    När jag körde från Malmö till Stockholm igår så i höjd med Linköping så såg jag hur en coupe körde upp på påfarten. Noterade hur han axade och swisch så var han bakom mig. En röd coupe, precis som min, fast lite risig i lacken (matt).

    Saktade ner så att han skulle köra om och kanske tom hälsa. Fast han verkade ha fullt upp. Han snackade i mobil. Det finns väl ingen här som snackar i mobil samtidigt som han/hon kör :-)
    Last edited by Nicklas; 31 March 2003, 20:41.
    Nicklas
    Fiat Coupé 20VT-LE -1999, No 922

    Comment


    • #3
      Haha, kan meddela att det faktiskt va jag... Precis när jag skulle köra om o hälsa så ringde tjejen, suck. Måste påpeka att den inte är så matt i lacken (viktiga saker faktiskt), men hade ett helt lager med brunt damm efter körningen, blåste fan i götet så sanden yrde Synd att det var nära Nyköping, där vågar man ju sällan trycka speciellt hårt på gasen!
      Det blev en Clio Sport... Slå mig inte!!!!

      Comment


      • #4
        Originally posted by Pierre
        Måste påpeka att den inte är så matt i lacken (viktiga saker faktiskt), men hade ett helt lager med brunt damm efter körningen,
        aha, telefonmarodören ger sig till känna :-)

        Då fick vi klarlagt att lacken är ok. Jag hamnade i världens oväder mellan Nyköping och Södertälje. Min lack såg inte så där väldans fräsch ut efter det.
        Nicklas
        Fiat Coupé 20VT-LE -1999, No 922

        Comment


        • #5
          Iaf, sorry att jag inte hälsa, blev jävligt glad av att se en Coupe på vägen, det är väldigt sällan jag gör det!
          Det blev en Clio Sport... Slå mig inte!!!!

          Comment


          • #6
            Originally posted by Pierre
            Iaf, sorry att jag inte hälsa, blev jävligt glad av att se en Coupe på vägen, det är väldigt sällan jag gör det!
            OK, morschning next time.
            Nicklas
            Fiat Coupé 20VT-LE -1999, No 922

            Comment

            Working...
            X