Announcement

Collapse
No announcement yet.

Så har det blivit en Fiat till i familjen!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Så har det blivit en Fiat till i familjen!!

    Det var sagt att mossan skulle ta över Stilon men hon ville ha lite nyare.
    Det räckte inte med att jag tyckte att hon skulle köpa Fiat utan först när två släktingar ( inga Fiatfantaster) tyckte att en fabriksny Bravo med metalliclack och alufälg för 119900 måste vara ett kap så kopplade det.

    På fredag hämtas den på Bilpartner i Ängelholm och förhoppningsvis blir det aldrig mer några Opel eller Renaulter mer...

    OBS! Är någon sugen på Bravo så finns det nu bara en till för det priset. En vit.

    javascript:smilie('')
    captainmorgan

  • #2
    Är det någon som vet om Stilo plåtfälg 15 tums passar på Bravon ?
    Sitter 16 tum på nu men till vinterdäcken behövs fälg.
    captainmorgan

    Comment


    • #3
      Borde funka.. Har samma bultmönster iaf.
      Argenta 120ie -85
      Alfa 75 3.0V6 -90
      BMW Z4M Coupe -06
      BMW 118dM -10
      Coupe 20VT -98 RIP
      125 Special -72 RIP

      Comment


      • #4
        Re: Så har det blivit en Fiat till i familjen!!

        Originally posted by captainmorgan
        Det var sagt att mossan skulle ta över Stilon men hon ville ha lite nyare.
        Det räckte inte med att jag tyckte att hon skulle köpa Fiat utan först när två släktingar ( inga Fiatfantaster) tyckte att en fabriksny Bravo med metalliclack och alufälg för 119900 måste vara ett kap så kopplade det.

        På fredag hämtas den på Bilpartner i Ängelholm och förhoppningsvis blir det aldrig mer några Opel eller Renaulter mer...

        OBS! Är någon sugen på Bravo så finns det nu bara en till för det priset. En vit.

        javascript:smilie('')
        Helt otroligt bra kap! Vad blev det för färg på den metalliclackade?
        à la London designmarknad - www.alalondon.se

        Comment


        • #5
          Det blev en silvermetallic då det fanns den och en vit att välja på.
          Jag är ju inte överförtjust i någon av de färgerna men det är ju klarlack på silver och troligtvis inte på vit så det avgjorde. Lättare att hålla blank och fin!
          captainmorgan

          Comment


          • #6
            Originally posted by captainmorgan
            Det blev en silvermetallic då det fanns den och en vit att välja på.
            Jag är ju inte överförtjust i någon av de färgerna men det är ju klarlack på silver och troligtvis inte på vit så det avgjorde. Lättare att hålla blank och fin!
            Vit och svart är ett h-vete att hålla snygga, helt rätt val! Särskillt till det priset!
            à la London designmarknad - www.alalondon.se

            Comment


            • #7
              inte för att jag är nån expert men jag har för mig satt det ligger klarlack på alla lacker idag..

              Comment


              • #8
                De e möjligt, rent av troligt att de nya vattenbaserade solidlackerna är så men metallic var jag säker på.
                captainmorgan

                Comment

                Working...
                X