Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fing

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fing

    hur går det med bilen??? kör du med orginal kopppling??
    går den bättre???
    nyfiken :-)

  • #2
    Tja japp kör me den men den måste in i garaget igen ett rör till icn sprack i en svetts fog med ~0.5 bars laddtryck så den kommer inte klara högre tryck, så ska bygga om de igen hehe man lär sig av sina mistag, en kanal va inge bra o ha så nu ska ja dra om med runda rör.
    sen ska ja bygga klart röret mellan ic/insug inte helt klart än
    http://phuxxx.com/~fing/fiat/nytt/000_0466.JPG
    (bild på "kanalen" som sprack)

    Den går bättre en förut iaf ända ja hunnit "kraft" mäta mig mot va den där gula coupen som de va snack om här på forumet o de gick jämt mot den sen testa ja mot en honda civic typr-r o den fick "pisk" så mer än 200hk finns de nog, kopplingen har hängt me hitils iaf men den e snudd på ny så får se
    hur går de me din bil har du fått fart på den ? va har du gjort ?

    Lite bilder på icn
    http://phuxxx.com/~fing/fiat/nytt/
    Fiat Coupé Turbo
    Fiat Uno Turbo
    Lancia Delta Evoluzione 1

    Comment


    • #3
      min bil är under operation:-)
      större turbo, o ic, samt 3tum avgas är under operation, hoppas att bilen blir färdig slutet av veckan....
      konstigt att din bil inte gik bättre!!!! kör du med orginal tryck eller???
      på dig låter det som om den gik som min med chippet....
      jag kommer att bli mycket besviken om min gå marginellt bättre, men men vi får väl se...

      Comment


      • #4
        Aa min mätare visar 0.5 bar så ja laddar mindre en orginal antar den laddar mindre för ja har större ic/rör och den gula skulle ha kring 230 bromsade hk sa han som körde.

        Najs najs din lär röra på sig mer 3" gör rätt mycke och större turbo mumms!
        Fiat Coupé Turbo
        Fiat Uno Turbo
        Lancia Delta Evoluzione 1

        Comment


        • #5
          jag hoppas det, är så rädd att bli besviken :-(((
          har inte råd att lägga mera pengar... blir det ingen bra då blir det
          nån annan bil :-(((((((((((((((((

          Comment

          Working...
          X