Announcement

Collapse
No announcement yet.

Abarth-premiär hos Hedin Bil med [CAR]

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Abarth-premiär hos Hedin Bil med [CAR]

Alfa-klubben har något på gång...jag hoppas att det är OK att jag postar det här!?

"Nu kommer Abarth till Sverige och Hedin bil. Som den enda återförsäljaren av Abarth i Sverige bjuder de in alla klubbmedlemmar till den exklusiva VIP-premiären söndagen den 15 september mellan kl 14-17."

Mer info här
    Coupé 20VT LE -99 (#565)

Om du hade varit medlem i Fiat Classic Club hade du kanske redan fått den infon!

Vi har även en rätt hygglig (Vill inte skryta..!) skribent i form av Niklas Lilja som skriver om Abarth 500 Trofeo Cup och som vunnit den Svenska serien samt Europafinalen de senaste två åren..!
    Vill du följa Abarth så är det FCC som gäller..
    Kommer att skrivas om Abarth och racing i förhoppningsvis varje nummer av Fiatelisten framöver...!!
    Gå gärna in och kolla på www.trofeoabarth.se och kolla ! Kolla även under rubriken "partners" där du hittar FCC ..!!!

Såå...välkomna som medlemmar !!

Mvh Morgan /Kassör FCC
    Last edited by captainmorgan; 5 September 2013, 23:56.
    captainmorgan

Comment

Hade varit kul att dyka upp i min Abarth Punto om den nu var reggad, tror inte att den kommer finnas på premiären
      Kör tyskt, drömmer om italienskt

Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

Comment

Hmm... Hedin Bil kanske kan sponsra med en biltransport...? De borde ju vara intresserade av att kunna visa upp den också
        Coupé 20VT LE -99 (#565)

Comment

Originally posted by Asse View Post
          Hmm... Hedin Bil kanske kan sponsra med en biltransport...? De borde ju vara intresserade av att kunna visa upp den också
          Jag vet inte, om de inte ska ta in Punton så lär de inte vara så intresserade. Annars hade det varit kul att visa upp den men de får kontakta mig och ordna med transport...
          Kör tyskt, drömmer om italienskt

Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

Comment

Working...
          X