Announcement

Collapse
No announcement yet.

Emmaboda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Emmaboda

    Tjenare kom just hem från Emmaboda var där och bla spanade efter lite fiatar.
    Jag hittade mer än vad jag hade trott att jag skulle göra jag såg en gäng med unosarsom körde den silvriga med JÄTTE icn hade ju den råaste fronten av alla som körde tycker jag. Två röda unosar som gick son fan. Det roliga med att se unosar köra de e och höra snacket på läktarn. Alla verkar tycka det är kul och se en uno köra för man hör alltid i bakgrunden hur det snakas typ hur fan kan en sån liten låda gå så in i helvete.

    Sen hade vi ju superunon i utställningen den va grym.
    Såg en blå coupe på den övre parkeringen som det stod nåt i stil med skara turbo club eller nåt den va ruggigt fin. Längst bak på den övre parkeringen gömde det sig en vit croma och en svart coupe tyckte det var lite synd att den stod så långt bak så man knapt såg den.
    Det stod en norsk reggad alfa 156 vid det uppblåsta hjulet som va jävligt fräch.
    Det var allt vad jag såg vad jag kommer ihåg nu i alla fall men det fanns skäert en gäng som jag missade om det är någon som känner igen sin bil så hade det vart kul att veta vems det är. Jag hade hoppats att få se en coupe köra det har jag gjort varenda gång men alldrig sett någon.
    Jag hade skitkul i alla fall hoppas ni hade det med..

    Mvh Emil

  • #2
    FAn va avis man blir....
    Ville verkligen dit...
    men polarna åkte tidigt på fredan och jag kunde inte komma
    ifrån.... = (
    bättre en bil på strippen
    än tio i garaget.

    Comment

    Working...
    X