Jahapp, här har man sålt undan alla Alfasudar utom fin-Sprinten. Allt för att få lite mer plats i garaget.
Har svurit på att det inte ska bli några mer objekt, men jag fick ett mail från en kille som hade en 3 Dr
Ritmo -80 som han ville bli av med. Åkte och tittade på den idag. Ngt med motor som gör att den inte går runt, rost i luckor och
i rutram. Men annars ganska ok för att vara ritmo. Toppenfin inredning, i blå nyans
Hämtar den nästa helg. Får väl lägga upp
en byggtråd så småningom. Bilder från förre ägaren. Skulle sitta fint med dom snygga stripsen i svart också, men det är väl som att hitta
en nål i en höstack / mats
Har svurit på att det inte ska bli några mer objekt, men jag fick ett mail från en kille som hade en 3 Dr
Ritmo -80 som han ville bli av med. Åkte och tittade på den idag. Ngt med motor som gör att den inte går runt, rost i luckor och
i rutram. Men annars ganska ok för att vara ritmo. Toppenfin inredning, i blå nyans
Hämtar den nästa helg. Får väl lägga uppen byggtråd så småningom. Bilder från förre ägaren. Skulle sitta fint med dom snygga stripsen i svart också, men det är väl som att hitta
en nål i en höstack / mats

, snurrade den ngt varv och inga problem. lite stärkt så provade jag att köra bilen på starten, den snurrade men solonoiden verkar inte slå till. Får kolla över starten det första jag gör. Smörja upp lite och testa innan jag går vidare. Lampor och sånt funkar också, även digitalklockan. Varselljus är nice
Comment