Schweiziska Fiatklubbens sida www.fiatmania.ch , det kan ju alltid vara roligt att fa uppslag i fran andra hall och se deras parlor. Jag sitter sjalv i Schweiz darav inga a a o med prick/prickar. Ha en bra dag.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Fiat i Schweiz
Collapse
X
-
KUL
Men men ja kan inte tyska synd att de inte finns engelsk version...
Kör tyskt, drömmer om italienskt
Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar
-
Kollade bilderna från träffarna... de här e nått som inte lär finnas i Sverige... så många stylade Fiats... Punto verkar rätt poppis där nere
EDIT: Va kör du för bil Linda?Kör tyskt, drömmer om italienskt
Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar
Comment
-
Välkommen!
Till gänget..
Comment
-
Jag kor alfa GTA SW men mitt Hjarta klappar lika snabbt for Fiat. just nu marknadsfors ju nya Panda har aven hos var lilla handlare pa gatan, 6 bilar till forsaljning . Sloganen lyder " Kalla mig bara inte baby" . Du har uppfattat situationen alla tuffa killar kor Punto hur hottad som helst. Fiat och Alfa syns mycket frekvent men popularast ar Audi A3/4 och BMW 3-serien. Volvo ar vanligare an Saab. Men om Saab 9:3 Cab annars W70.Originally posted by 84jr0
Kollade bilderna från träffarna... de här e nått som inte lär finnas i Sverige... så många stylade Fiats... Punto verkar rätt poppis där nere
EDIT: Va kör du för bil Linda?
156 ar Schweiz Passat 1,8. Har finns t.o.m 1,6 l. Plus att du ser de mest udda saljkombinationer Volvo+Fiat el. BMW.
Comment
-
Enligt min kusin som bor i Schweiz så körs bara nya bilar där nere typ '98 - '99 och uppåt... ja visste inte att Fiat va så poppis där nere... Synd bara att vi i Sverige har folk som e dåliga på marknadsföring av Fiat och Alfa...Originally posted by Linda
Jag kor alfa GTA SW men mitt Hjarta klappar lika snabbt for Fiat. just nu marknadsfors ju nya Panda har aven hos var lilla handlare pa gatan, 6 bilar till forsaljning . Sloganen lyder " Kalla mig bara inte baby" . Du har uppfattat situationen alla tuffa killar kor Punto hur hottad som helst. Fiat och Alfa syns mycket frekvent men popularast ar Audi A3/4 och BMW 3-serien. Volvo ar vanligare an Saab. Men om Saab 9:3 Cab annars W70.
156 ar Schweiz Passat 1,8. Har finns t.o.m 1,6 l. Plus att du ser de mest udda saljkombinationer Volvo+Fiat el. BMW.
Tycker att BMW 3-serie e klassade som Turkbilen, kebabbilen
Själv e ja oxå sugen på en Alfa 156 sedan lr SW men om de blir en GTA beror på min ekonomi...
Pandan vet ja inte, den kan duga som bruksbil men i England e de rätt poppis med hottade Cinquecento... den sistnämda anser jag oxå som bruksbil...
Hottade bilar e inge kul om de inte går nått...Kör tyskt, drömmer om italienskt
Comment
-
Ja det ar mycket nya bilar, igar t.ex. sag jag en Nissan 350 Z en valdig utstickare.Originally posted by 84jr0
Enligt min kusin som bor i Schweiz så körs bara nya bilar där nere typ '98 - '99 och uppåt... ja visste inte att Fiat va så poppis där nere... Synd bara att vi i Sverige har folk som e dåliga på marknadsföring av Fiat och Alfa...
Tycker att BMW 3-serie e klassade som Turkbilen, kebabbilen
Själv e ja oxå sugen på en Alfa 156 sedan lr SW men om de blir en GTA beror på min ekonomi...
Pandan vet ja inte, den kan duga som bruksbil men i England e de rätt poppis med hottade Cinquecento... den sistnämda anser jag oxå som bruksbil...
Hottade bilar e inge kul om de inte går nått...
Vad laser du?
Har verkar inte fordomar sla hal pa fasaden man har det man trangtar efter. Trevligt att bli valkomnad sa bra varre hos Alfa-klubben.
Comment
-
Vad säger de på alfa klubben då? De e lite skumma där tycker jag oxå!Originally posted by Linda
Ja det ar mycket nya bilar, igar t.ex. sag jag en Nissan 350 Z en valdig utstickare.
Vad laser du?
Har verkar inte fordomar sla hal pa fasaden man har det man trangtar efter. Trevligt att bli valkomnad sa bra varre hos Alfa-klubben.Kör tyskt, drömmer om italienskt
Comment
-
Ja, derynkar pa deras finkansliga nasa. Jag ville gasta Rosersberg, nej. Ifall jag skulle bli medlem nar jag kommer hem.Man vill ju kanna av stamningen. Synd. Se bilen pa Alfaklubben bilregister, Zurich. God kvall.Originally posted by 84jr0
Vad säger de på alfa klubben då? De e lite skumma där tycker jag oxå!
Comment
-
nya PAnda
Hur verkar den vara? håller den mot lupo o d andra?Originally posted by Linda
just nu marknadsfors ju nya Panda har aven hos var lilla handlare pa gatan, 6 bilar till forsaljning . Sloganen lyder " Kalla mig bara inte baby" .Panda 45 -84 aka Urpand aka projekt terra
Panda 4x4 twinair -13 aka Pandis
Punto Cabrio S -95 aka Pikachu
http://fiatpanda.wordpress.com/
Comment

Comment