Announcement

Collapse
No announcement yet.

Blå fiat coupe ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Här i Stockholm finns det nog alltid en marknad för en fräck bil. Den blåa har ju den rätta utrustningen och utseendet för att vara intressant. Tror det är betydligt svårare med en gul 16v eller motsvarande.

    Comment


    • #17
      TV 4

      På text tv på 4 an hittade jag den billiga Coupen sid 512
      Fanns även en gör det själv 20vt Stod ej nåt pris säkert från Tyskland Blå Airbag OK var det enda som stod.......

      Comment


      • #18
        I Söderköping har en gul 93 varit till salu länge för 55.000, har inte haft möjlighet att kolla upp den men jävligt billigt var det iaf.

        Comment


        • #19
          blå coupe -97

          jag kollade den där blåa med "airbags OK!" en importerad 97a, smälld både bak och fram, 9000 mil, gammal kamrem, ej körbar, motorn gick inte ens att starta för då tog en balk i generatorremmen = saftigt smälld.
          Alltså inget klipp om man inte prutar + kan fixa plåtskador billigt och har riktbänk.

          Argenta 120ie -85
          Alfa 75 3.0V6 -90
          BMW Z4M Coupe -06
          BMW 118dM -10
          Coupe 20VT -98 RIP
          125 Special -72 RIP

          Comment


          • #20
            Är bilen fortfarande till salu ? Någon som vet och har kollat på den ? Vad tror ni ?

            Mvh Mattis

            Comment


            • #21
              eeh..

              ..jo jag har alltså sett den..
              Argenta 120ie -85
              Alfa 75 3.0V6 -90
              BMW Z4M Coupe -06
              BMW 118dM -10
              Coupe 20VT -98 RIP
              125 Special -72 RIP

              Comment


              • #22
                Vadå sett den ? Sett den på bilhuset fortfarande till salu eller ? Du har inte kollat på den närmare och kan säga om det verkar vara ett vettigt köp ?

                Comment


                • #23
                  sorry trodde du menade den blåa 97:an..
                  Den gula har jag inte sett. Har bara snackat med en försäljare som trodde att förre ägaren hade ovänner så hela bilen var repig (omlackning behövs), annars var växellådan bytt och mekaniken OK i övrigt. Enligt honom.
                  Argenta 120ie -85
                  Alfa 75 3.0V6 -90
                  BMW Z4M Coupe -06
                  BMW 118dM -10
                  Coupe 20VT -98 RIP
                  125 Special -72 RIP

                  Comment


                  • #24
                    Jag får be om ursäkt för mitt svammel , tack Per för dina svar. Jag menar den blåa coupen som hela frågan handlade om från början "Hittade en läcker blå sak hos Bilhuset http://www.bytbil.com/bilhuset import, extra sänkt, fjäderbenstag, bra 18" däck och skinn. 1 tidigare ägare i södra tyskland".

                    Tittat på den ? Väldigt snygg iallafall.

                    Comment


                    • #25
                      Aha.. ja den var snygg! Lite dyr kanske? Med det priset måste den vara totalt felfri...
                      Argenta 120ie -85
                      Alfa 75 3.0V6 -90
                      BMW Z4M Coupe -06
                      BMW 118dM -10
                      Coupe 20VT -98 RIP
                      125 Special -72 RIP

                      Comment


                      • #26
                        Jag betalade 155000:- för min 99:a med 2700 mil, så nog är det dyrt allt

                        www.bilimporten.net kanske kan vara något?

                        /Peter

                        Comment


                        • #27
                          Ja, det verkar lite saftigt. Fast den har å andra sidan 18" hjul, skinn, sänkning och lite såna grejer som kostar att göra och som är nice att ha Sen kostar det väl lite extra iochmed att det är en bilfirma.

                          Bilimporten.net kanske vore nåt, har aldrig pratat med dom men dom skulle ju kanske kunna leta upp en fin bil ?

                          Comment


                          • #28
                            jag fick iofs inet 18", men resten fick jag

                            Prata med bilimporten du, Daniel är mycket bra att prata med

                            Han har tagit in båda mina 20VT
                            /Peter

                            Comment


                            • #29
                              Finns

                              även en röd 20 v turbo '+ 98 för 149000 tror jag att det var, i Norrköping,,Även en 16v T som gått 12400 för 69000kr gul... i Söderköping....,.,.,. Kolla Passagen motor för bilder

                              /HH

                              Comment

                              Working...
                              X