Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fiat Stilo MW på TV

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fiat Stilo MW på TV

    Kolla på kanal5... reportage!

    EDIT: De snackade om Olle Ollson och Fiats & Alfa modeller... inget skitsnack i alla fall!

    Och så Fiat Panda oxå på Motor Journalen...
    Last edited by 84jr0; 8 March 2004, 19:51.
    Kör tyskt, drömmer om italienskt

    Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

  • #2
    såg detta.
    lät ju bra.

    Pandan fick ju grymma komentarer. lät skumt när han snackade om det. men allt var ju positiva grejer..
    Fiat Bravo såld

    Fiat uno turbo. uppäten av naturen avslutade sitt liv på skroten..

    Fiat uno 75 sx -1988,o avstäld. **endast 3200 mil

    Fiat Punto HGT

    Comment


    • #3
      Originally posted by santazia
      såg detta.
      lät ju bra.

      Pandan fick ju grymma komentarer. lät skumt när han snackade om det. men allt var ju positiva grejer..
      Vet inte om de va riktigt positivt om pandan så som de va om stilon och alfan!
      Kör tyskt, drömmer om italienskt

      Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

      Comment


      • #4
        Jag tyckte att det var kul att han var ironisk när han kommenterade Pandan, i förhållande till volvo och saab..hehe.

        Men frågan är om alla kommer att fatta att han var ironisk?
        Fiat Coupe 16VT 302hk / Abarth 595 Competizione 180hk

        Comment


        • #5
          tydligen inte...

          Han var jävligt bra med Pandan, Borglund. Så bra betyg har nog en Fiat aldrig fått i svensk tv..!
          Det märks att nya generalagenten har pengar..(!!) (både nya Punto o Panda har ju helt plötsligt fått strålande recensioner även i Teknikens Värld.. emmm hrrm hrmm..)
          Argenta 120ie -85
          Alfa 75 3.0V6 -90
          BMW Z4M Coupe -06
          BMW 118dM -10
          Coupe 20VT -98 RIP
          125 Special -72 RIP

          Comment


          • #6
            Fasen, missade det där, vilket program var det, det kanske går i repris =)
            Fiat Punto GT - Turbo for fun

            Comment


            • #7
              Första de gjorde med stilon var ju att hålla för märket.... Hur många tänkte "Golf"? Min första tanke var "det är nog en Fiat, men alla andra tänker nog VW". Tycker det är synd, men annars kul att bilen får lite uppmärksamhet.
              Eftersom det sägs att pengar skall rulla har jag gjort det enda riktiga och lagt alla mina i bilen.

              Comment


              • #8
                Freddan> Det var Motor Journalen på kanal 5 repris lär gå nån gång i helgen har ja för mig kolla på www.dagenstv.com


                novisen> jo jag tror oxå att många blev förvånade när han visade att de va en Fiat...

                Jag vill se flera Fiats ute på gatan... tycker att jag ser olika Stilos ute i Stockholm rätt mycket...

                Så där lite läsa http://www.kanal5.se/templates/page.aspx?id=4626



                EDIT: Reprisen går på Lördag 13/3 kl 15.30 på Kanal5!
                Last edited by 84jr0; 9 March 2004, 09:32.
                Kör tyskt, drömmer om italienskt

                Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                Comment


                • #9
                  Ja

                  visst är det konstigt att de får sånna reccensioner nu mycket skumt!!??

                  Ja Punton fanns det ju plötsligt inget alls ont om längre?? Typ en bortglömd stjärna lät det nu i Tekn,värld Det skulle den ha behövt när den kom!
                  Så lät det då inte i första testet av den.....

                  /HH

                  Comment


                  • #10
                    Pengar styr allt!
                    Kör tyskt, drömmer om italienskt

                    Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                    Comment


                    • #11
                      Jag såg också repotagen i Motorjournalen igår. Mycket trevligt att se, men visst hade man velat se lite mer av bilarna. Tycker iof att det var bra av Olle Ollson att ställa upp och inte prata så mycket om bilarna utan mest prata om hur de skall göra för att få upp intresset. Han sa ju bland annat att det är inte många som klagar på som Fiat idag, det som de egentligen klagar på är svårigheten att få tag på reservdelar. Hoppas att allt kommer bli verklighet. Mer resurser till återförsäljarna, mer utbildning till återförsäljarna o.s.v. Men jag hoppas att han vet vad de pratar om, de har ju hållt på med bilar ett bra tag så det känns relativt trygt.

                      *håller tummarna*
                      .:: mattias
                      .:: http://www.hellstedt.com/fiat

                      Comment


                      • #12
                        Ja

                        går det inte nu med Olle Olsson så lär det nog aldrig gå??

                        Känns som sista finalrycket det här. Hoppas att det går!!

                        /HH

                        Comment


                        • #13
                          jo precis. läste en teknikens värld från december 03 tror jag det var. pandan fick fina recentioner där oxå.


                          det var en tre eller fyra kunder inne hos pappa i dag och frågade om bilen som dom hade sett på tv i går. hehe. bra reklam det dära..


                          mattoh ::

                          det är ju bara att se vad han gjort för mazda. Märket är ju större än nånsin i sverige nu när han lämmnar över det. kunskap har han ju hoppas bara han lyckas med samma sak en gång till ..


                          Fiat Bravo såld

                          Fiat uno turbo. uppäten av naturen avslutade sitt liv på skroten..

                          Fiat uno 75 sx -1988,o avstäld. **endast 3200 mil

                          Fiat Punto HGT

                          Comment


                          • #14
                            Borglund måste ha fått en rejäl slant för att inte snacka skit om Pandan. Han verkar ju vara lite av en Italienbil-hatare vanligvis.
                            Hoppas verkligen att detta får svenskarna att öppna ögonen för FIAT.
                            Fiat Marea Weekend 1,6 ELX -01 (Såld)
                            Lancia Prisma 1600 -85 (Såld)

                            Comment


                            • #15
                              borglund e min idol

                              inte hatar han italienska bilar inte
                              han var länge en gammel-skoda fan
                              nee då har ja mindre förtoende för TV och AMS.
                              Panda 45 -84 aka Urpand aka projekt terra
                              Panda 4x4 twinair -13 aka Pandis
                              Punto Cabrio S -95 aka Pikachu
                              http://fiatpanda.wordpress.com/

                              Comment

                              Working...
                              X