Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trevlig gemenskap här! =)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trevlig gemenskap här! =)

    Jag satt och kikade på lite olika "motorforum"
    och insåg än en gång vilken trevlig gemenskap det är här i detta fina forum..

    Här är det ingen "pajkastning" och alla hjälper varandra så gott det går, går inte att jämföra med andra forum och det innefattar både märkesinriktade och ej märkesinriktade..

    Man blir glad av att kika in här med jämna mellanrum.

    Tack för mej!

  • #2
    nu när du säger det kom jag oxå på tänka på det... aldrig någon tjafs här... det kan ta lite tid ibland tills man får svar här men de får man ta!

    Det kan kanske bero på att de flesta på detta forum är äldre och mera mogna än på andra forum där det hänger "fjortisar"
    Kör tyskt, drömmer om italienskt

    Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

    Comment


    • #3
      Originally posted by 84jr0
      nu när du säger det kom jag oxå på tänka på det... aldrig någon tjafs här... det kan ta lite tid ibland tills man får svar här men de får man ta!

      Det kan kanske bero på att de flesta på detta forum är äldre och mera mogna än på andra forum där det hänger "fjortisar"
      Mjo det kan ligga nåt i det du säger, jag har då aldrig blivit illa bemött här iaf...

      Comment


      • #4
        man e ju rätt säker...

        ..om man väljer Fiat.. Inget att bevisa
        Panda 45 -84 aka Urpand aka projekt terra
        Panda 4x4 twinair -13 aka Pandis
        Punto Cabrio S -95 aka Pikachu
        http://fiatpanda.wordpress.com/

        Comment

        Working...
        X