Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fyfan nu har man jobb framför sig! =)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fyfan nu har man jobb framför sig! =)

    Nu har man lastat på sig mer bekymmer, har bytt åt mej en Fiat 124 Sport Coupé -73, egentligen var jag dum som drog på mej den men jag gillar ju modellen!
    Det är helt sjukt med rost på den så nu har man ett jävulskt jobb framför sig.
    Men den gick iaf otroligt bra, både i motor och drivlinan.

    Men det började ju inte så bra, så fort jag fått av den av biltrailern så tog jag en testsväng i första vänsterkurvan ramlade höger bakre sidoruta ur! Haha, så som jag sa så har jag liiite att dona med nu!

    Ville bara skriva av mej lite... =)

    Mvh
    /Pontus

  • #2
    he he Man är ju oftast rätt ivrig i början också!

    lycka till!
    Fiat uno 355hk på 1.3 liter
    X1/9
    www.kallebacksmotor.se

    Comment


    • #3
      Originally posted by Jens
      he he Man är ju oftast rätt ivrig i början också!

      lycka till!
      Jo man är väl det.. :P haha

      Comment


      • #4
        Originally posted by Jens
        he he Man är ju oftast rätt ivrig i början också!

        lycka till!
        Jo man är väl det.. :P haha

        Comment


        • #5
          så kan det va. är den mycket röten eller?
          pillade lite på 126an i går. ojdå.. typ 3cm spackel på bakskärmen.. å jag som trodde den var fräsh i karossen..
          Fiat Bravo såld

          Fiat uno turbo. uppäten av naturen avslutade sitt liv på skroten..

          Fiat uno 75 sx -1988,o avstäld. **endast 3200 mil

          Fiat Punto HGT

          Comment


          • #6
            Grattis. Kanske en av Fiats coolaste bilar nånsin..
            Har en silver 75:a på g men det gäller det här med tid o plats.. :-/
            Argenta 120ie -85
            Alfa 75 3.0V6 -90
            BMW Z4M Coupe -06
            BMW 118dM -10
            Coupe 20VT -98 RIP
            125 Special -72 RIP

            Comment


            • #7
              Jo den är bra sliten,
              men just nu känns det som att den är värd att lägga lite pengar på. Men hade det varit en tex uno i samma skick hade jag inte lagt ner en krona på den! Men modellen är ju så frän! i mina ögon iaf..

              Comment


              • #8
                jo fan det är fina bilar.
                min morfar har en gul, vet ej årsmod ifs. men den är aldrig skruvad i någonting. trots det hur fin som helst. typ dröm exemplaret. inte ens vart radio monterad. så träpanelen är hel å fin..

                problemet var ju att d flesta som kom till sverige gick några år fint sedan kom ungdommarna å rejsade sönder bilarna..
                Fiat Bravo såld

                Fiat uno turbo. uppäten av naturen avslutade sitt liv på skroten..

                Fiat uno 75 sx -1988,o avstäld. **endast 3200 mil

                Fiat Punto HGT

                Comment


                • #9
                  Originally posted by santazia
                  jo fan det är fina bilar.
                  min morfar har en gul, vet ej årsmod ifs. men den är aldrig skruvad i någonting. trots det hur fin som helst. typ dröm exemplaret. inte ens vart radio monterad. så träpanelen är hel å fin..

                  problemet var ju att d flesta som kom till sverige gick några år fint sedan kom ungdommarna å rejsade sönder bilarna..
                  Jo det är väl ett sånt ex jag har fått tag på.. Suck! Men nu har man iaf börjat rostlaga bakskärmen, det är iaf en början.. =)

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by santazia
                    jo fan det är fina bilar.
                    min morfar har en gul, vet ej årsmod ifs. men den är aldrig skruvad i någonting. trots det hur fin som helst. typ dröm exemplaret. inte ens vart radio monterad. så träpanelen är hel å fin..

                    problemet var ju att d flesta som kom till sverige gick några år fint sedan kom ungdommarna å rejsade sönder bilarna..
                    Jo det är väl ett sånt ex jag har fått tag på.. Suck! Men nu har man iaf börjat rostlaga bakskärmen, det är iaf en början.. =)

                    Comment

                    Working...
                    X