Announcement

Collapse
No announcement yet.

Projekt tipo :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Suttit dit sport ratten nu ...

    Orginal ratten satt rätt tokigt, men fick bort den endå ..
    tutan va svårast att få bort..Den sitter me 4:a skruvar som e rätt jobbiga att få bort märkte jag, men me lite finnesser så gick d..


    Här e tutan bort tagen..
    Attached Files
    Fiat tipo 1,6i Såld

    Mégane Sport Coupé -96

    Comment


    • Så här ser det då ut utan någon ratt på ... :P...

      lite naket sådär...
      Hmm Det e ingen som har en FTP som jag skulle kunna lägga in en hemsida på? tänkte så slipper d bli så mkt bilder på forumet :P..
      Attached Files
      Fiat tipo 1,6i Såld

      Mégane Sport Coupé -96

      Comment


      • Såhär Vart resultatet, Har dock ingen tuta men det kanske e nån som vet vart man skulle kunna köpa nå sånt??
        Attached Files
        Fiat tipo 1,6i Såld

        Mégane Sport Coupé -96

        Comment


        • Ooops,har läst på bland köpes annonserna: Italvolanti var det visst!
          Ska hålla utkik!


          Själv köper jag aldrig ratt/fälgar om inte tut-knapp/centrumkåpor finns med.. ..så besvärlig är jag (är alltid ett h-lvete att hitta sånt)
          Last edited by Abarth& Co; 12 July 2004, 21:08.

          Comment


          • hehe ja bytte med Sketfull så att ja fick ratten.. :P..
            Fiat tipo 1,6i Såld

            Mégane Sport Coupé -96

            Comment


            • tänkte slänga igång den här tråden igen .. efter lång Inaktivitet...
              Fyllde år i tisdas å fick då en 5,6" Lcd tv skärm som jag ska montera i Tipon .. ska också montera ett Playstation 2 om jag får tag på ett i rimligt pris, kommer komma upp bilder på det med, men just nu håller jag på å slipar på front å bakspoiler samt Spacklar, har inte tagit några bilder än på grejorna, men Ska väll så småning om Fixa bilder igen Och ta hand om bilen lite mera.. Med sido kjolar kommer nog ta ett tag, ska nog göra klart fronten å bak spoilern så fort jag kan å har ork i d här fina vädret(e ju inte direkt så att man tackar nej till stranden när nån frågar)


              Yepp d va det tänkte bara säga till om vad som kommer komma i framtiden när kenny har ork ....
              Fiat tipo 1,6i Såld

              Mégane Sport Coupé -96

              Comment


              • Originally posted by Kenny peach
                tänkte slänga igång den här tråden igen .. efter lång Inaktivitet...
                Fyllde år i tisdas å fick då en 5,6" Lcd tv skärm som jag ska montera i Tipon .. ska också montera ett Playstation 2 om jag får tag på ett i rimligt pris, kommer komma upp bilder på det med, men just nu håller jag på å slipar på front å bakspoiler samt Spacklar, har inte tagit några bilder än på grejorna, men Ska väll så småning om Fixa bilder igen Och ta hand om bilen lite mera.. Med sido kjolar kommer nog ta ett tag, ska nog göra klart fronten å bak spoilern så fort jag kan å har ork i d här fina vädret(e ju inte direkt så att man tackar nej till stranden när nån frågar)


                Yepp d va det tänkte bara säga till om vad som kommer komma i framtiden när kenny har ork ....
                Hur går det med projektet?
                Fått in skärmen eller?

                Vill se lite bilder nu..

                Comment


                • Nja, Bak och framspoiler har gått sönder nu under vinterhalv året :P.. så det e helt fuckat.. har fått skärmen å funka fast inte fått till nån bra montering på den, måste bygga en ram runt om allting...

                  Men jag har inte pengar till att fixa just nu, ska till frankrike v12 å måste spara alla mina pengar för å kunna åka :/...

                  Men sen drar d igång igen, fixa bak spoilern, fixa fronten, fixa sido kjolar osv .. d blir ballt ..

                  Sen ram runt Skärmen, köpa playstation 2 å montera det snyggt, fixa en bas låda och slut steg, kanske nya fälgar om ja inte får mammas som hon har på Clion :P...


                  Men jag har tyvärr inga bilder just nu, men kan ta bilder på bak spoilern å fronten hur dom ser ut nu, har bild på hur fronten såg ut lackad också...
                  Fiat tipo 1,6i Såld

                  Mégane Sport Coupé -96

                  Comment


                  • Originally posted by Kenny peach
                    Nja, Bak och framspoiler har gått sönder nu under vinterhalv året :P.. så det e helt fuckat.. har fått skärmen å funka fast inte fått till nån bra montering på den, måste bygga en ram runt om allting...

                    Men jag har inte pengar till att fixa just nu, ska till frankrike v12 å måste spara alla mina pengar för å kunna åka :/...

                    Men sen drar d igång igen, fixa bak spoilern, fixa fronten, fixa sido kjolar osv .. d blir ballt ..

                    Sen ram runt Skärmen, köpa playstation 2 å montera det snyggt, fixa en bas låda och slut steg, kanske nya fälgar om ja inte får mammas som hon har på Clion :P...


                    Men jag har tyvärr inga bilder just nu, men kan ta bilder på bak spoilern å fronten hur dom ser ut nu, har bild på hur fronten såg ut lackad också...
                    Okej, tråkigt att bakspoilern har gått sönder. :/
                    Jo jag tro denna kan bli riktigt läcker när den är klar faktiskt!

                    Men hur funkar det med clio fälgar, det är väl 4x100 på dom, ska du använda dej av "flytande kona" isf eller?

                    Comment


                    • jo både bak och fram :P...


                      Jo precis det e ju 100/4 å d e större nav, så ja får ha såndär navring och sedan flytande koner grunkamojs ..
                      Fiat tipo 1,6i Såld

                      Mégane Sport Coupé -96

                      Comment


                      • Öpp öpp öpp nu har det gått mer än en månad sen jag frågade sist, har det hänt nåt? ;P

                        Comment


                        • Nej inte ett skit, bilen har stått igen snöad, tack vare el problemet vågar ja inte köra runt i den, har tagit bort minus polen till motorn och gjort rent osv, sen just nu för tillfället har ja inga pengar till å köra den, men på tisda ska ja till midsommar kransen me den å då lär ju iaf kylar fläkten gå igång så man ser ifall att den ger överspänning igen, isf, är det väl troligt att det är generatorn som e pajj, å om det e den får jag vänta tillls efter v 12 som ja får me allt annat då jag ska till frankrike me Judon och träna v 12 alla mina pengar går dit, så tyvärr, kommer komma i sinom tid :P..
                          Fiat tipo 1,6i Såld

                          Mégane Sport Coupé -96

                          Comment

                          Working...
                          X