Announcement

Collapse
No announcement yet.

Värderings hjälp! Fiat Bravo 1,6 -97

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Värderings hjälp! Fiat Bravo 1,6 -97

    Hej

    Är så otroligt sugen på lite dyrare försäkring o soppa räkning så jag har tänkt o byta till en Fiat coupé

    skulle behöva lite värderingshjälp med min nuvarande Fiat
    det är en Bravo 1,6 16v -97, har AC o elhissar o sånt, fungerar felfritt gör det med. vinter o sommardäck. sommar på plåt 14" och 16" azev typ A med kalasfina däck. 9500 mil, fullservad på märkesverkstad (nästa säker på att det är på samma med) kamrem byt. Mp3 stero även låda o steg finns, fjärrlarm carguard, proffstonad...

    tror det var allt... bilen går ju verkligen felfritt, den ärligaste bilen jag har sålt nånsin, har inte satt annons ännu, försöker hitta nåt objekt o byta med, men det är ju inte så lätt... som bekant vill man ju inte ge bort bilen...

    Helst vill jag ju ha strax över 50.000:- (och det anser jag är ett bra pris o det är den värd...) men det kanske är svårt?? har sett att fiat verkar ha hyffsat svalt intresse

    vad tror ni? är intresserad av alla synpunkter...

    bild här med:

    varför kan jag inte lägga in en avatar?? =(

  • #2
    börja på 60 så har du en prutmån. tycker den borde gå för en 50-55,

    ett tips om du skall skriva anons. skriv inte pedantskött å perfekt skick. blir bara irono av allt, skriv bara vad det är för bil å att den e servad eller nått.

    jag skrev en grej i tråden, aldrig mera fiat.. läs där oxå.
    Fiat Bravo såld

    Fiat uno turbo. uppäten av naturen avslutade sitt liv på skroten..

    Fiat uno 75 sx -1988,o avstäld. **endast 3200 mil

    Fiat Punto HGT

    Comment


    • #3
      nyskick o grejer skriver jag aldrig då en bil som rullat på en gata inte kan vara i nyskick... brukar heller inte ösa på priserna så mkt... alla priser jag satt förrut har jag vägrat pruta på... jo jag släppte 500:- en gång...

      länge sen ni sålde eran för 56k?
      varför kan jag inte lägga in en avatar?? =(

      Comment


      • #4
        typ två veckor sedan.
        alltså vi sälger fiat. så den såldes i en bilhall,,

        men om du sätter 55 så kanske du sälger den för 55, sätter du 60 kanske du sälger den för 56, pengar är alltid pengar hur man än vrider å vänder på det..
        Fiat Bravo såld

        Fiat uno turbo. uppäten av naturen avslutade sitt liv på skroten..

        Fiat uno 75 sx -1988,o avstäld. **endast 3200 mil

        Fiat Punto HGT

        Comment


        • #5
          Jag fick 65.000 för min fina svarta -98, 8000 mil, all service, med nytt avgassystem och kamrem bytt.
          http://sfk.ibk.se/forum/showthread.php?threadid=2104
          Många som tittade på den drog valser som;
          - Det finns flera hundra sådana här Fiatar stående hos bilhandlarna så du får 40.000:- för den.
          - Det finns 23 st stående hos bilhandlarna i Sverige (tack, Ronny på Landvetter Bil) och priset är fortfarande 65.000:-, sa jag.
          - Jag hör av mig!
          Detta hände 5-6 gånger.
          Eller så ville frugan i familjen köpa den för 60k, men avstod när hennes man så att Fiat bara rostar bort, för det vet man ju.
          Till sist var det en dam som köpte den för 65.000.
          Hon ringde mig för några veckor sedan och berättade att det var den roligaste bil hon hade ägt och kört....lyllo

          Fan, måste köpa en Fiat igen.
          Croma 1,9JTD 16V, Alfa Romeo MiTo 1,4TB

          Comment

          Working...
          X