Announcement
Collapse
No announcement yet.
www.fiat.se
Collapse
X
-
www.fiat.se
Kör tyskt, drömmer om italienskt
Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilarTags: None
-
-
De vet jag om men varför förknippa Fiat.se med nån annan sida? Tror att många försöker på www.fiat.se när de vill åt fiats sida, lr?Originally posted by Hilding
Bra fråga men riktiga adressen till Fiat Sverige är: http://www.fiat.nuKör tyskt, drömmer om italienskt
Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar
Comment
-
Jo absolut, håller med fullt. Hur kan Fiat missa att regga Fiat.se? .nu-adress känns lite oseriöst för en biltillverkares officiella hemsida.
Comment
-
Ja det är verkligen dåligt av Fiat i Sverige. Det är inte så längesedan som adressen reggades heller. Söker man på www.nic.se ser man att den registrerades för drygt ett år sedan:
*domainname.name: fiat.se
*domainname.status: REGISTRERAT
*domainname.regdate: 2003-04-26.:: mattias
.:: http://www.hellstedt.com/fiat
Comment
-
Åh går man in på www.fiat.com så finns inte ens Sverige med i rullgardinsmenyn till lokala sidor. Undrar just hur många kunder som tappas...EKKEPEKKE
Marea W 1,6 -00
Panda 4x4 -88 -såld
Aprilia ETV-1000 -01
Comment
-
skrev ett mail
we thank you for your mail. We advise you to click on "Fiat Worldwide", then on "Europe". Here you'll be able to find Sweden.
_
Best regards
_
Marketing operativo Fiat
Leder till gamla adressen (italienska bil)
skrev det också... få se vad de svarar på det...Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
S/y Mascot
S/y Rebell
20vT
Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur
Comment
-
klubb
vi är inte med i klubbförtekningen för sverige heller - skandal, bara classic club fiat...Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
S/y Mascot
S/y Rebell
20vT
Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
Comment
-
Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
S/y Mascot
S/y Rebell
20vT
Comment
-
Re: klubb
Särås lr webbmaster lr nån moderator borde anmäla SFK då!Originally posted by pazzo
anmälan för klubbar = http://www.fiat.com/cgi-bin/pbrand.d...2fclubForm.jspKör tyskt, drömmer om italienskt
Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar
Comment
-
har anmält oss
Hoppas Fiat Sveriges nya sida blir lika soft som fiats nya..
bara att börja meka med vår igen då :P
tycker Fiat är så balla, de byter färgkoder och loggor som ingen annan biltillverkare. Och namnen på bilarna likadant. hela tiden något nytt. Det speglar väl den italienska politiken eller nåt
Panda 45 -84 aka Urpand aka projekt terra
Panda 4x4 twinair -13 aka Pandis
Punto Cabrio S -95 aka Pikachu
http://fiatpanda.wordpress.com/
Comment
-
Re: har anmält oss
"Speglar deras djupa identitetskris"Originally posted by jeper
Hoppas Fiat Sveriges nya sida blir lika soft som fiats nya..
bara att börja meka med vår igen då :P
tycker Fiat är så balla, de byter färgkoder och loggor som ingen annan biltillverkare. Och namnen på bilarna likadant. hela tiden något nytt. Det speglar väl den italienska politiken eller nåt
Kunderna tröttnat ! på ständigt bytande av inredning mm
Får någon på Fiat en ide om en sportig bil så DÖDAS den effektivt o allt material tas till ALFA
Där försvann den försäljnings bonuseffekten...
Vet ej hur många år det pågått, o förstärkts av Svensk importör
som bara tagit in "lågprismodeller"
(hur många coupe'er såldes i Sverige) ett fåtal LÅÅÅNGT efter introduceringen...
Likaså tex den roliga bilen Honda Prelude !!!
Bara Tyskimporterade obes eller nybes med anm till salu !I Danmark rullar det många FIAT :-) bara åtreförsäljar problem
Kunder som ska stämma åf bara för kunden behandlas som LUFT !Fiat for FUN
Comment

Comment