Announcement

Collapse
No announcement yet.

Identitetskris?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Identitetskris?

    Varför har Fiat så svårt att hålla sig till en logga? Varför kör dom inte bara med den klassiska kransen som dom har tagit fram? Utan ibland kransen och ibland den gamla blå loggan, har det inte varit snyggare med kransen i reklamen för Panda än med den gamla? Tänk om BMW,Merca skulle köra med två olika symboler skulle bli lite konsigt va..

    Det är ju 0lika på bilarna också, de flesta har kransen inklusive transportbilarna som ex Dobló men sen tittar ,man på ex Stilo kombin där sitter det de gamla märkena på limmade konstigt tycker jag...

    /HH

  • #2
    kransen på stilon finns i grillen och den kommer även finnas på bagageluckan på den faceliftade stilon...

    Kransen är lite klumpig och stor om man sätter den på fel ställe tycker jag...
    Kör tyskt, drömmer om italienskt

    Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

    Comment


    • #3
      .

      Man kan väl köra den i en mindre skala på vissa ställen?? Man har ju inte haft samma storlek på den blå loggan jämt...

      /HH

      Comment


      • #4
        Håller med, tex. i TV-reklamen kör de ju med den gamla loggan.. Skumt!
        Argenta 120ie -85
        Alfa 75 3.0V6 -90
        BMW Z4M Coupe -06
        BMW 118dM -10
        Coupe 20VT -98 RIP
        125 Special -72 RIP

        Comment

        Working...
        X