Announcement

Collapse
No announcement yet.

En del borde inte ha körkort

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • En del borde inte ha körkort

    Hmm, sånt här är ju alltid lite känsligt. Man kan bli kallad "gubbe", tråkmåns och en massa annat. Men jag är bara irriterad. Fiat Coupe ska ju köras, det är en rackarns pigg och potent bil. Men köra vårdslöst och på gränsen bör man göra på racerbanan. Det finns en rs-blå coupe plus, sänkt, DTM-pipor och vinge som rullar i södra Stockholm. Verkar nyinköpt med tanke på beteendet. Ungefär så. En liten man bakom ratten, han nådde väl upp iallafall och en 15-årig tjej bredvid. Dessutom mössa, japp en tuppluva, i bästa östermalmsstil. Kör klart vårdslöst. Har sett den ett par gånger nu. Coupen är en jätteball bil men det blir så löjligt och så uppenbart fånigt på nåt sätt att det bara drar ner allt kring Coupen när man bara använder den att stila med. Det finns inte många, inte så kul för andra med blå coupeer. Jag retar mig på sånt här, jag retar mig på alla som kör uppenbart vårdslöst och med tron om att dom verkligen kan köra. Kan säkert bero på att jag haft körkort ett tag nu och passerat 30år. Så det kanske bara är jag...

    Tack för ordet / Mattias
    Fiat Coupe 20v Turbo -00

  • #2
    Tycker att det verkar va ett coupè problem i allmänhet =)

    Har passerat 30 själv för ett tag sen och den största skillnaden
    e nog just att varje rödljus inte e en startgran.
    Varje bil e inte en motståndare och varje kurva behöver inte
    betyda att man måste pricka apex.

    Men det betyder inte att jag bangar att skrämma livet ur någon
    Dyrbilsägare eller annan kanske lite roligare bil ibland.

    Men nu väljer man motståndare med omsorg och tar inte vilken hottad kebab-bemmer som helst och smyger i väg lungt och försiktigt i väntan på dom race där det verkligen finns någon spänning..

    Åldern tar ut sin rätt(att få välja) !!!
    Uno_Nalle Lazzat Member Nr:1
    /F/I/A/T/ LANCIA RallyCars by NTI
    Kör:Punto Gt (pimp leather edition)
    Lancia Delta Integrale(race)
    Uno Turbo(race)

    Comment

    Working...
    X