Announcement

Collapse
No announcement yet.

jag blir den nya ägaren till hildings coupe :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • jag blir den nya ägaren till hildings coupe :)

    hämtar den fina bilen imorn. hade bestämt mig för en coupe för ett bra tag sen nu, det skulle bli min nästa bil efter min calibra som jag sålde i sommras, och jag tror jag kommer bli nöjd med den här bilen. ska börja med ett kammremsbyte för säkerhets skull då det första som hände på min calibra var att den gick o jag fick byta motor mindre kul. det enda jag hacka upp mig på var att den såg krockad ut i framvagnen ratten vandra lite + att hela bilen såg ut som den varit isär plockad indredning framförallt.
    jaja det blir nog bra det här har massor att skriva o frågor som jag kommer komma med hej så länge allihop
    [img]on

  • #2
    Hildings coupe ser så fin ut på bild har sett den för länge sen ute på stan... hoppas du blir nöjd med bilen där!

    Och du, välkommen till SFK!

    MVH
    Almir
    Kör tyskt, drömmer om italienskt

    Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

    Comment


    • #3
      Re: jag blir den nya ägaren till hildings coupe

      Originally posted by raverfredde
      hämtar den fina bilen imorn. hade bestämt mig för en coupe för ett bra tag sen nu, det skulle bli min nästa bil efter min calibra som jag sålde i sommras, och jag tror jag kommer bli nöjd med den här bilen. ska börja med ett kammremsbyte för säkerhets skull då det första som hände på min calibra var att den gick o jag fick byta motor mindre kul. det enda jag hacka upp mig på var att den såg krockad ut i framvagnen ratten vandra lite + att hela bilen såg ut som den varit isär plockad indredning framförallt.
      jaja det blir nog bra det här har massor att skriva o frågor som jag kommer komma med hej så länge allihop
      motorhuven ser lite sned ut från långsidan på hans bilder har jag sett, lite stort avstånd mellan huv å kaross :~z välkommen hit.
      Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
      S/y Mascot
      S/y Rebell
      20vT
      Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
      Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

      Comment


      • #4
        ja det var det jag reagera på också det med huven sitter snett o glappet vid skärmen som du säger. sen tyckte jag även fronten satt en anning snett inte stämde med skruvhållen. hoppas det inte är nån större fara bara
        [img]on

        Comment

        Working...
        X