Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nya Croma, provsittning!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nya Croma, provsittning!

    Var ute o kollade lite bilar idag åkte då b.la förbi GA här i Uppsala då jag/vi såg att det stod ca 6-7 nya Croma utanför där.. så vi hoppade ur och kollade på dem, har faktiskt svårt för designen, trodde den skulle se mindre familjebuss ut än vad den gjorde.. Men man kanske skall ge den ett tag? Men första intrycket var väl inte direkt "fet design" men, men.

    Hur som helst så kom det en trevlig prick ut där och pratade, bland annat så öppnade han upp den så jag fick provsitta den, det var ju trevligt Den kändes ju ljusår från de Fiatar en annan är van, verkade mysig inne, det var någon typ av automat/halvautomat låda i den.

    Skall iaf bli kul att provköra den sen!

    /H

  • #2
    Bra

    En rapport från the frontier! Hoppas du klarade dig utan skador.
    Argenta 120ie -85
    Alfa 75 3.0V6 -90
    BMW Z4M Coupe -06
    BMW 118dM -10
    Coupe 20VT -98 RIP
    125 Special -72 RIP

    Comment


    • #3
      Har själv i princip redan beställt min svarta 1,9liters diesel av Landvetter Bil. Väntar bara på exakt pris innan beställningen är definitiv.
      Jag var bra sugen på 2,4liters-femman, men den skulle dra iväg bort mot 350.000 och kommer inte förrän till sommaren (i Europa)
      Croma 1,9JTD 16V, Alfa Romeo MiTo 1,4TB

      Comment


      • #4
        kan säga att croman går väldigt tyst å fint har testat 160 hk bensinmotorn både med manuell å automat...

        klart ett steg i rätt riktning för fiat när det gäller kvalitetkänslan

        sen kommer väl tyvärr inte bilen att slå i sverige bara för att det e en fiat å det tycker jag e skit synd för det verkar vara en jätte fin bil...
        "i live for italian cars"

        Comment

        Working...
        X