Hmm har haft ett antal Alfor innan jag tillslut gav upp den italienska drömmen pga massiv mobbning från omgivningen samt dyyyyyra verkstadsräkningar och köpte BMW istället. Och visst BMW 325:an gick utan problem i 2 år men det var ju ändå inte en Italienare, något fattades... Känslan, designen det ettriga ljudet ja allt som de Italienska fullbloden har från mista skruv i sig från födseln. Nu är BMW såld och ett stycke Rööööööd Fiat Coupe Turbo 20 V införskaffad och fan vad den går och vilka blickar man får. :-) Härligt ljud (speciellt när turbo pustar ut vid upp/nerväxling... :-)) ett jävla drag och design som får allt och alla att råglo var än man far fram. I love it! :-)
Var och tvättade racerna här om dan, in i tvätthallen gled en väldigt dyr Merca 500 cab med tre killar i. Säg så här att den fetbilens ägare blev ståendes att tvätta sin bil själv till slut... Hans två kompisar var nämligen och råstuderade min Coupe istället. :-) Och den obligatoriska frågan får man från allt och alla: "Vad är det här då???" "FIAT Coupe" svara man och får som alltid responsen "FIAT????". :-)
Har ställt en fråga förut här på forumet men inte fått något svar på den så jag provar igen:
1. När ska kamremmen bytas igentligen? 8000, 10000 eller 11000 mil? Har hört alla dessa påståenden nu...
2. Finns det någon bra Fiatverkstad som INTE tar 12-15 papp för att göra detta?
Var och tvättade racerna här om dan, in i tvätthallen gled en väldigt dyr Merca 500 cab med tre killar i. Säg så här att den fetbilens ägare blev ståendes att tvätta sin bil själv till slut... Hans två kompisar var nämligen och råstuderade min Coupe istället. :-) Och den obligatoriska frågan får man från allt och alla: "Vad är det här då???" "FIAT Coupe" svara man och får som alltid responsen "FIAT????". :-)
Har ställt en fråga förut här på forumet men inte fått något svar på den så jag provar igen:
1. När ska kamremmen bytas igentligen? 8000, 10000 eller 11000 mil? Har hört alla dessa påståenden nu...
2. Finns det någon bra Fiatverkstad som INTE tar 12-15 papp för att göra detta?
Comment