Announcement

Collapse
No announcement yet.

treviga fiat nuffror..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • treviga fiat nuffror..

    http://put.edidomus.it/auto/mondoaut...Case_gen06.pdf
    Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
    S/y Mascot
    S/y Rebell
    20vT
    Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
    Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

  • #2
    The new year has started with a bang for Fiat Auto: the Grande Punto is Western Europe's best-selling car and has an order book of 145,000
    Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
    S/y Mascot
    S/y Rebell
    20vT
    Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
    Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

    Comment


    • #3
      Originally posted by pazzo
      The new year has started with a bang for Fiat Auto: the Grande Punto is Western Europe's best-selling car and has an order book of 145,000
      Oj oj verkar gå bättre än jag väntade mig i alla fall.
      Kör tyskt, drömmer om italienskt

      Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

      Comment


      • #4
        Tufft att den säljer bra.
        Var och tittade på en häromdagen, ingen provkörning däremot. Jag är ganska såld på utseendet, förutom att framlyktorna ser lite väl långa ut. Sen så hade de ingen med skoj motor än så länge.

        Panda 169

        Comment


        • #5
          Just därför !!!
          Hor är siffrorna härhemma då ;-O
          Fiat for FUN

          Comment


          • #6
            Vem bryr sig, Sverige-siffrorna gör varken från eller till tror jag. Även om t.ex. Grande Punto säljer bra här kommer den sälja x 100 bara i Danmark..
            Argenta 120ie -85
            Alfa 75 3.0V6 -90
            BMW Z4M Coupe -06
            BMW 118dM -10
            Coupe 20VT -98 RIP
            125 Special -72 RIP

            Comment


            • #7
              Originally posted by Håkan
              Just därför !!!
              Hor är siffrorna härhemma då ;-O
              Fiat på plats:
              94
              128
              141
              182
              183
              http://www.bilsweden.se/files/topplistajan06.pdf
              Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
              S/y Mascot
              S/y Rebell
              20vT
              Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
              Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

              Comment


              • #8
                Originally posted by per
                Vem bryr sig, Sverige-siffrorna gör varken från eller till tror jag. Även om t.ex. Grande Punto säljer bra här kommer den sälja x 100 bara i Danmark..
                Nä visst !!! men det kunde va kul att se lite fler FIAT på vägarna !!!
                Fiat for FUN

                Comment

                Working...
                X