If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Tycker du det är snyggt med ögonlock? Inte för att jag vill racka ner på nån och Smaken är ju som Baken men... VAR I HELVETE KOMMER ÖGONLOCKEN IFRÅN???? *överreagerar vilt* AAAHH!!!
Vem kom på att "man borde ta bort lite ljus från strålkastarna med en bit plast"!
Det kommer ju inte från racingvärlden heller, som spoilers, scoop eller sänksatser gör. VAR KOMMER DET IFRÅN?? VEM ÄR SKYLDIG!??!
OK jag fattar det ska ge nån sorts "aggressiv look", det är bara det att i 999 fall av 1000 vet man hur bilen ser ut egentligen, så det ser enbart påklistrat och fånigt ut...
Ursäkta mitt utbrott... måste druckit för mycket kaffe.. ;-)
Håller helt med dig Per Det ser ju för j-ligt ut........
Det kan dom ha för sig själva Golf o Bmw 3 serie ägarna... tycker det är dom som mest brukar ha det??
/H
Styla en Fiat Tipo 2,0 16V!!!!
Hade en sån en gång i tiden!
Det är bland det coolaste orginal bilar som finns från Fiat tycker jag att den sedan är unik och väldigt sälsynt gör det bara till en mer unik bil!
Jag skulle inte gå lös med för mycket styling på en sådan då det finns väldigt få i Sverige och kanske en dag kan få lite samlar värde det är jag övertygad om!
Investera dinna pengar i stötdämpare och fjädrar samt ett fjäderbens stag ¨så finns det inte många som hänger med i kurvorna det lovar jag!
Sen kan man montera ett filter och avgas så har du hitat 10-20 hk extra och det är kul! :-)
Samt att den låter dö skönt!
ja jag hoppas att det blir samlarvärde på dem någon gång i framtiden problemet med min är att det som ägde bilen tidigare använde den som "traktor" =)
den är i nuvarande skick ganska skabbig i lacken och kjolpaketet är trasigt men man får nog ta tag i det och fixa till den.
Comment