fan.. här gick man o trodde att det började gå ordentlig bra för fiat tom här i svedala, med intoduktionen av punto b som sålde massor osv! Så hör man att de går miljarders i förlust? funderar på att sälja ut ferrari?? (tänk bara..om VAG skulle köpa.. AARRRHH)
Alfa har kommit upp sig och hittat en plats verkar det som, och lancia kan säkert meka in sig brevid rover i "sköna coola lyxbilar"-segmentet (som är väldigt tomt numer, har ni tänkt på det? alla ska ha 18" hjul med 35 profil och minst 200 kusar för inte klassas som slö..)
Men vad händer med Fiat?! Det kanske bara är en tillfällig svacka pga hål i utbudet? ingen ny panda, marea weekend börjar bli gammal osv?
för övrigt.. är det inte en fruktansvärd BMW-porr i media numer? Vad man än bläddrar i dyker det upp lovord om bmw! Är det inte BMW så är det någon ny obskyr VAG-klon som prisas.
Är det verkligen så märkvärdigt med en halv decimeter gummistoppning i intrumentpanelen? Tjockleken på gummit är väl den största skillnaden mellan Audi VW SEAT o skoda...*mutter*
Och vad är vitsen, och så "körglatt" med bmw´s "suveränt precisa växelföring" när deras "suveränt härliga sexor" har en sådant "suveränt muskulöst vridmoment" att man iaf kan starta på femman eller sexan eller vad de buskigt mustashförsedda tyska ingenjörerna stoppat ner i bilskrället? OK, BMW är en premiumbil, men det finns väl nån måtta?
eller är jag bara avundsjuk? *tystnad*..nä!
såja.. behövde skriva av mig lite
Alfa har kommit upp sig och hittat en plats verkar det som, och lancia kan säkert meka in sig brevid rover i "sköna coola lyxbilar"-segmentet (som är väldigt tomt numer, har ni tänkt på det? alla ska ha 18" hjul med 35 profil och minst 200 kusar för inte klassas som slö..)
Men vad händer med Fiat?! Det kanske bara är en tillfällig svacka pga hål i utbudet? ingen ny panda, marea weekend börjar bli gammal osv?
för övrigt.. är det inte en fruktansvärd BMW-porr i media numer? Vad man än bläddrar i dyker det upp lovord om bmw! Är det inte BMW så är det någon ny obskyr VAG-klon som prisas.
Är det verkligen så märkvärdigt med en halv decimeter gummistoppning i intrumentpanelen? Tjockleken på gummit är väl den största skillnaden mellan Audi VW SEAT o skoda...*mutter*
Och vad är vitsen, och så "körglatt" med bmw´s "suveränt precisa växelföring" när deras "suveränt härliga sexor" har en sådant "suveränt muskulöst vridmoment" att man iaf kan starta på femman eller sexan eller vad de buskigt mustashförsedda tyska ingenjörerna stoppat ner i bilskrället? OK, BMW är en premiumbil, men det finns väl nån måtta?
eller är jag bara avundsjuk? *tystnad*..nä!
såja.. behövde skriva av mig lite
Comment