Announcement

Collapse
No announcement yet.

Budgetresa till Monza

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Budgetresa till Monza

    Jag tänker åka till Monza i år igen och det finns möjlighet för ett par tre att följa med.
    Jag budgetåker med Ryanaire, dit onsdag och hem tisdag, blir ca 1200 kr/person.
    Ni kan ju flyga andra dar och så... Jag är ite omöjlig.
    Justa biljetter utgång parabolica + start/mål och depåinfarten 180 euro.... Ni kan ju köpa dyraste start/mål-rakabiljetterna för 600 euro om ni vill (näe föresten, de är slut), tillkommer förköpsavgift på tyg 25 euro/köp.
    Hyrbilen kostar nog under 3000 och soppan borde klara sig under 2500, men då har vi turistat rejält
    Vi tältar på stubbåkern utanför banan, kostar 45 euro.
    Kan det bli billigare?
    Intresserade kan få se bilder från Imola i år, Frankrike 05 och 03, spa och monza 04 och Nyrburgring 03.

  • #2
    Jag ska också dit. Men redan bokat biljetter flyg och bana, hyrt bil samt ordnat hotell för första natten. 9-12 är vi iväg. Ligger uppe i 4lax totalt nu. Men då sitter vi lite sjystare(?) Inte Ronnies favoritställe men tror det blir sjyst för oss att kika därifrån =) Hela resan för mej landar troligen under 6lappar iaf.


    //PP
    Porsche 996 C2 -00
    Volvo V60 D3 -12

    Comment


    • #3
      Re: Budgetresa till Monza

      Originally posted by mr_Aschberg
      Jag tänker åka till Monza i år igen och det finns möjlighet för ett par tre att följa med.
      Jag budgetåker med Ryanaire, dit onsdag och hem tisdag, blir ca 1200 kr/person.
      Ni kan ju flyga andra dar och så... Jag är ite omöjlig.
      Justa biljetter utgång parabolica + start/mål och depåinfarten 180 euro.... Ni kan ju köpa dyraste start/mål-rakabiljetterna för 600 euro om ni vill (näe föresten, de är slut), tillkommer förköpsavgift på tyg 25 euro/köp.
      Hyrbilen kostar nog under 3000 och soppan borde klara sig under 2500, men då har vi turistat rejält
      Vi tältar på stubbåkern utanför banan, kostar 45 euro.
      Kan det bli billigare?
      Intresserade kan få se bilder från Imola i år, Frankrike 05 och 03, spa och monza 04 och Nyrburgring 03.
      Jag vill se bilder
      Lite intresserad....
      Fiat Coupé 20v Turbo Plus -99
      Min projekttråd - 19T
      Min Youtube kanal
      >>>HK listan - missa inte den!!<<<
      Min Challenge bil: Alfa Romeo 75 TS Pista edition, #36

      Comment

      Working...
      X