Någon som vet om det finns tillgängligt på nätet, eller är det copyright på den?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
eper?
Collapse
X
-
Siten är tillgänglig på nätet. Kan vara nere eller svårt att komma in i ibland. Prova igen senare.Coupe 20VT -96 gröna glassätarbilen snart till salu, Ritmo 105TC finbil, Marea 20v bruksbil, Uno Turbo -88 rejsbil, Coupe 16VT -94 röd trackday cruiser, Lanca Delta Integrale -91, Coupe 20VT -97 multifärgad clownbil, Uno Turbo -89 bliviande originalbil, X1/9 -79 projekt, 3 Alfa 155 Q4, Lanica Flavia Coupe -63.
-
-
Jo, det är där jag hittat den per, men den funkar inte (för tillfället i alla fall). Kanske borde vara bättre att flytta valda delar från den länken till "teknik"-delen. eper är i alla fall inte specifikt för coupen, kanske finns de som missar den för de är inte inne och kollar på ”coupe-tips stickyn”?
edit: Ber om ursäkt för flytt-delen. Jag är nog lite blind ändå. Hmmm, dags för läsglasögon verkar det som, att man redan blivit så gammal? ;-)Eftersom det sägs att pengar skall rulla har jag gjort det enda riktiga och lagt alla mina i bilen.
Comment
-
Comment
-
Den här länken funkar bättre.
http://www.spangerum.com:7080/navi?KEY=STARTUP
Språk konfigureras med knappen längst ner till vänster i menykolumnen.Coupe 20VT -96 gröna glassätarbilen snart till salu, Ritmo 105TC finbil, Marea 20v bruksbil, Uno Turbo -88 rejsbil, Coupe 16VT -94 röd trackday cruiser, Lanca Delta Integrale -91, Coupe 20VT -97 multifärgad clownbil, Uno Turbo -89 bliviande originalbil, X1/9 -79 projekt, 3 Alfa 155 Q4, Lanica Flavia Coupe -63.
Comment

Comment