Announcement

Collapse
No announcement yet.

eper?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• eper?

Någon som vet om det finns tillgängligt på nätet, eller är det copyright på den?
    Eftersom det sägs att pengar skall rulla har jag gjort det enda riktiga och lagt alla mina i bilen.

Siten är tillgänglig på nätet. Kan vara nere eller svårt att komma in i ibland. Prova igen senare.
    Coupe 20VT -96 gröna glassätarbilen snart till salu, Ritmo 105TC finbil, Marea 20v bruksbil, Uno Turbo -88 rejsbil, Coupe 16VT -94 röd trackday cruiser, Lanca Delta Integrale -91, Coupe 20VT -97 multifärgad clownbil, Uno Turbo -89 bliviande originalbil, X1/9 -79 projekt, 3 Alfa 155 Q4, Lanica Flavia Coupe -63.

Comment

http://sfk.ibk.se/forum/showthread.php?threadid=4045
      Argenta 120ie -85
      Alfa 75 3.0V6 -90
      BMW Z4M Coupe -06
      BMW 118dM -10
      Coupe 20VT -98 RIP
      125 Special -72 RIP

Comment

Jo, det är där jag hittat den per, men den funkar inte (för tillfället i alla fall). Kanske borde vara bättre att flytta valda delar från den länken till "teknik"-delen. eper är i alla fall inte specifikt för coupen, kanske finns de som missar den för de är inte inne och kollar på ”coupe-tips stickyn”?

edit: Ber om ursäkt för flytt-delen. Jag är nog lite blind ändå. Hmmm, dags för läsglasögon verkar det som, att man redan blivit så gammal? ;-)
        Eftersom det sägs att pengar skall rulla har jag gjort det enda riktiga och lagt alla mina i bilen.

Comment

;-)
          Argenta 120ie -85
          Alfa 75 3.0V6 -90
          BMW Z4M Coupe -06
          BMW 118dM -10
          Coupe 20VT -98 RIP
          125 Special -72 RIP

Comment

Den här länken funkar bättre.

http://www.spangerum.com:7080/navi?KEY=STARTUP

Språk konfigureras med knappen längst ner till vänster i menykolumnen.
            Coupe 20VT -96 gröna glassätarbilen snart till salu, Ritmo 105TC finbil, Marea 20v bruksbil, Uno Turbo -88 rejsbil, Coupe 16VT -94 röd trackday cruiser, Lanca Delta Integrale -91, Coupe 20VT -97 multifärgad clownbil, Uno Turbo -89 bliviande originalbil, X1/9 -79 projekt, 3 Alfa 155 Q4, Lanica Flavia Coupe -63.

Comment

Tja, den funkade inte så bra för mig den heller ;-) Kan ha med dum proxy att göra, ingen aning. Nåja, det löser sig nog.

Comment

nya länken funkade hos mig i varje fall, den gamla fungerade aldrig .
                Fiat Punto GT - Turbo for fun

Comment

funkar bra hos mig båda två
                  Audi A3 2.0TFSI Q Sportback
                  Coupé Plus 16v 2.0 (såld)

Mvh
                  Joksi

¤ Garaget.org

¤ Joksi.net

Comment

Tack, funkar här hemma.

Comment

Working...
                    X