Announcement

Collapse
No announcement yet.

FIAT marknadsför stenhårt på bilmässa i Italien!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • FIAT marknadsför stenhårt på bilmässa i Italien!

    Ett par bilder säger mer än tusen ord.
















    //PP
    Porsche 996 C2 -00
    Volvo V60 D3 -12

  • #2
    Fin br..bil, fin bil

    Comment


    • #3
      mmm underbart... E hon standard eller tillval??
      Vart tog min nacken vägen!?

      Comment


      • #4
        Tippar på Limited Edition isf

        Comment


        • #5
          Re: FIAT marknadsför stenhårt på bilmässa i Italien!

          Originally posted by ParkPre
          Ett par bilder säger mer än tusen ord.

          //PP
          Trist marknadsföring.............?

          Eller är hon spekulant som har offrat allt för att ha råd me ett åk
          Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
          S/y Mascot
          S/y Rebell
          20vT
          Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
          Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

          Comment


          • #6
            Smakfullt. Sen när håller prostituerade till på bilmässor..?

            Tycker själv att det är gräsligt att den där "kulturen" fortfarande finns kvar inom bilsporten/industrin. Inget ont om vackra kvinnor, men har svårt att se en uppenbar koppling mellan en SUV och en lättklädd dam. Lika nedvärderande som det är mot kvinnor generellt (för att inte tala om mot kvinnan på plats specifikt) så känns det väl också aningens fordummande mot den tilltänkta kunden. Pinsamt.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Aapan
              Smakfullt. Sen när håller prostituerade till på bilmässor..?

              Tycker själv att det är gräsligt att den där "kulturen" fortfarande finns kvar inom bilsporten/industrin. Inget ont om vackra kvinnor, men har svårt att se en uppenbar koppling mellan en SUV och en lättklädd dam. Lika nedvärderande som det är mot kvinnor generellt (för att inte tala om mot kvinnan på plats specifikt) så känns det väl också aningens fordummande mot den tilltänkta kunden. Pinsamt.
              Håller med dig... men det är säkert bara för att jag e tjej.. Förstår inte vad lättklädda tjejer har med bilar och göra.. Jag tror knappast att bilarna får merförsäljning av detta... Och om dom nu ska ha tjejer me, kan dom väl ändå sätta på sig kläder som ser ut som nåt...! De där e ju "kläder" som borde användas på nåt helt annat ställe än på en bilmässa...
              Last edited by Helena; 19 February 2007, 06:29.
              // Helena

              Comment


              • #8
                Men sen är det ju gamla gubbar som styr och ställer så man blir ju knappast förvånad . Tråkigt att det är Fiat som "skyltar" med detta. När jag var i Frankfurt 2005 på bilmässan så hade Fiat en hel del tjejer i montern, men ingen var klädd som ett fnask.
                Fiat Coupé 20v Turbo Plus -99
                Min projekttråd - 19T
                Min Youtube kanal
                >>>HK listan - missa inte den!!<<<
                Min Challenge bil: Alfa Romeo 75 TS Pista edition, #36

                Comment


                • #9
                  Haha. Ganska komiskt. Fiat kanske tänker till nu då?
                  Argenta 120ie -85
                  Alfa 75 3.0V6 -90
                  BMW Z4M Coupe -06
                  BMW 118dM -10
                  Coupe 20VT -98 RIP
                  125 Special -72 RIP

                  Comment


                  • #10
                    Illa illa. Brudarna i retro-fiat-jackorna från nån annan mässa var smakfullt klädda och det stod Fiat på dem, men det här är ju helt åt helsicke. Hon har ju inte ens trosor på sig för bövelen! Hoppas kvalitetssänkningen inte gäller bilarna också!
                    Renault Laguna II 1,9 dci kombi -02
                    Fiat Marea Weekend 1,6 -97

                    Comment


                    • #11
                      Va härligt att höra att även en hel del killar tycker så...!!!!
                      Last edited by Helena; 19 February 2007, 20:47.
                      // Helena

                      Comment


                      • #12
                        sjukaste.. måste varit lång kö till at "provsitta" bilen.. haha
                        Fiat Coupé Turbo 20VT 1999

                        http://sfk.ibk.se/depa/index.php?sub=viewcar&car_no=186

                        http://sfk.ibk.se/depa/index.php?sub=viewcar&car_no=271

                        Comment


                        • #13
                          Jag tycker att kåta grabbar inte brukar köpa utan är där för att glo!
                          Kör tyskt, drömmer om italienskt

                          Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                          Comment


                          • #14
                            Förstår ni inte att män gillar kvinnor + att vi glömmer allt vad pengar är när "vi" ser vackra kvinnor, osmakligt? JA, men gammal o faktiskt väl fungerande säljartrick.

                            Vissa män tycker att kvinnans hjärna liknar en ärta, men ärligt talat så är våran ännu mindre i såfall, haha.

                            Comment


                            • #15
                              Det skulle ju passa med en sån där skylt med sugpropp i bakrutan där det står ( Akta Bäver i bilen )

                              Bild 3-5 ser det ut som dom försöker fälla sätet .

                              Bild 6 ser det ut som han tänker ( var tusan tog myntet vägen , hamnade det i nån springa där nere eller ? )

                              F´laut kunde bara inte låta bli o kommentera bilderna på detta vis :s

                              Comment

                              Working...
                              X