Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vilken verkstad ska jag välja?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vilken verkstad ska jag välja?

    Hej,

    jag har problem med att min barchetta rycker och efter att ha provat det mesta som går att göra själv så är det dags att erkänna sig besegrad och lämna in den.

    Funderar på två olika verkstäder i Stockholm och tänkte höra vad forummedlemmarna här har för tankar om dessa.

    De jag väljer mellan är Punto Auto i Skogås och Orazio Bil och Plåt i Hägersten. Orazio har precis lackat om mina dörrar och bytt cab med väldigt gott resultat men jag har ingen anning om hur bra dom är på motorer!?

    Tips, tankar och förslag?

    /Patrik
    Patrik Rylander
    barchetta -96
    Coupe 20VT -99

  • #2
    Re: Vilken verkstad ska jag välja?

    Originally posted by rylander
    Hej,

    jag har problem med att min barchetta rycker och efter att ha provat det mesta som går att göra själv så är det dags att erkänna sig besegrad och lämna in den.

    Funderar på två olika verkstäder i Stockholm och tänkte höra vad forummedlemmarna här har för tankar om dessa.

    De jag väljer mellan är Punto Auto i Skogås och Orazio Bil och Plåt i Hägersten. Orazio har precis lackat om mina dörrar och bytt cab med väldigt gott resultat men jag har ingen anning om hur bra dom är på motorer!?

    Tips, tankar och förslag?

    /Patrik
    VIA Bil på söder? Flera på forumet lämnar in bilen till de. Både Punto Auto och Orazio Bil ägs? av tokiga italienare vet inte hur bra de är på att mecka vill inte utala mig men italienare brukar vara slarviga på den administrativa biten

    Hört att Punto Auto gör bra lack i alla fall!
    Kör tyskt, drömmer om italienskt

    Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

    Comment

    Working...
    X