Announcement

Collapse
No announcement yet.

Brist på plats bagage

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Brist på plats bagage

    undrar om det finns nån grej som man kan sätta på bakluckan som på gamla bilar så man kan ha lite grejer uppe på som man binder fast ? Finns inte det till barchettan ? Undrar om nån vet och vad det i så fall kostar ....

    tack
    r
    Coupé 16v Turbo -96
    Tel: 0739 - 30 10 23 [MMS/SMS]

  • #2
    Jag vet att det finns men har ingen aning var man får tag på dem eller vad dem kostar, har för mig att det är orginal tillbehör hoss Fiat... kolla på barchetta klubben för dem har säkert mer koll...

    Comment


    • #3
      Originally posted by Fadi
      Jag vet att det finns men har ingen aning var man får tag på dem eller vad dem kostar, har för mig att det är orginal tillbehör hoss Fiat... kolla på barchetta klubben för dem har säkert mer koll...
      Ja har varit inne på deras sida o kollat men hittar inget vill ha ...
      Coupé 16v Turbo -96
      Tel: 0739 - 30 10 23 [MMS/SMS]

      Comment


      • #4
        har du kollat med Fiat???

        Comment


        • #5
          Originally posted by Fadi
          har du kollat med Fiat???
          har kollat deras hemsida men dom har ju nada på den ! dom är urdåliga på att uppdatera sin sida ... mesar med andra ord .. har varit på dom sedan dom lanserade sin nya sida att dom kan ju lägga lite bilder på tillbehör men dom tycks skita i de o ringa dom är ju som att snacka med en bunke nötter ... dom vet ju inget ... dom kan ju inte ens fixa min bil ... t o m teknikerna i stockholm skyller på att deras felsökningsdator är för ny för att funka på en 96:a .. men nu ska dom ju byta t ex tomgångsmotor o tempgivaren ... men om inte de e rät t.. hur kul e d e då ? ... liksom ...

          Coupé 16v Turbo -96
          Tel: 0739 - 30 10 23 [MMS/SMS]

          Comment


          • #6
            Lasthållaren till en Alfa Spider borde passa.
            //Martin
            Kör - Audi A3 3.2 DSG -05
            Åker - Cheva Transsport -01
            Såld - /F/I/A/T/ Coupé 20V Turbo -00
            Såld - Audi A4 1.8T Avant Quattro -03
            Såld - Audi A3 3.2 DSG -04
            Såld - VW Golf 2,0 TDI -04

            Comment


            • #7
              Spider

              Är inte den luckan ganska rak?.. Annars är jag imponerad av lastmöjligheterna i Coupen! Speciellt när man fäller bakre ryggstödet. Fan jag fick lätt hem en stor matta från IKEA... det hade inte gått i t.ex. en GTV!
              Argenta 120ie -85
              Alfa 75 3.0V6 -90
              BMW Z4M Coupe -06
              BMW 118dM -10
              Coupe 20VT -98 RIP
              125 Special -72 RIP

              Comment


              • #8
                jag vet vad du menar, tyvärr så utgör fiats verkstäder dåligt ryckte,,,,,mina erfanheter är... dåligt bemötande, ej kunnig personal, verkar (skita) i både jobbet o märket(tycker själva att fiat är skit) man känner sig som en idiot för att man har köpt fiat(typ ja det är sånt man får räkna med på dem bilarna???? vadå dem bilarna) så lös gätna ekvationen för mig hur folk ska köpa fler fiat o att det ska gå bra för dem.........= går ej.
                om verkstäderna o geralagenten i Sverige är i det närmaste ointereserade hur ska det gå då???


                ps; övertalade min bror att köpa alfa 156(det var inte så svårt) o vad händer jo han vägrar gå dit för att fråga om en provkörning, såna signaler ger dem tyvärr han är säker på att han inte kommer att få det (o han tycker att det är kränkande att bli vägrad) så nu måste ja följa med honom eftersom dom ser att jag redan åker italiesk o då går det..... fan vad synd att det ska vara så, visst det kommer att komma många o buskör men vill man sälja mer får man väl bjuda på sig tycker jag eller har jag fel??? de kan väl inte förvänta sig att alla som provkör ska köpa!!!!! de verkar ha den mentalitet iaf.

                Comment


                • #9
                  Är inte den till Spider reglerbar? Har för mig det.
                  Annars så borde det finnas 3 part. www.thule.se har en cykelhållare för sedanbilar.
                  Har funderat på en till Chevan (Trans Sport) för att sätta barnvagns chassit på när vi lastar mycket.
                  //Martin
                  Kör - Audi A3 3.2 DSG -05
                  Åker - Cheva Transsport -01
                  Såld - /F/I/A/T/ Coupé 20V Turbo -00
                  Såld - Audi A4 1.8T Avant Quattro -03
                  Såld - Audi A3 3.2 DSG -04
                  Såld - VW Golf 2,0 TDI -04

                  Comment

                  Working...
                  X